Har du lommebok?

Real skrev:
Jeg hater både lommebok og veske! Hater å gå å bære på det, så jeg prøver å ha bukser og jakker hvor jeg har store lommer jeg kan ha kort og tlf  i. Problemet blir at jeg som regel ikke vet hvor alle korta mine er. Et kort ligger her og de 2 andre ligger gjerne her el der, og plutselig finner jeg de ikke..er i grunn ingen god løsning, nå når jeg tenker på det..

Bør vel kjøpe meg en sånn iphone lommebok hvor jeg kan ha både mobilen og kort og cash i. Har forresten ikke deksel på tlf heller, og det er kanskje ikke så smart det heller..

hm..jeg er visst ikke så smart jeg.. :)

Hater også å bære på ting!!!

Har btw ikke sånn kortmappe med et rom, men sånn kortmappe med mange rom:P

dresden skrev:
Visakort, coop-kort. organdonor-kort, busskort, kodebrikke og evenetuelle kontanter og mynter.

Jeg har ikke organdonorkortet mitt lengre, men jeg har klistret et klisternerke på førerkortet mitt!

Har en liten oldemorsportemone som jeg kjøpte på Epla. I den er det akkurat plass til diverse kort (visa, master, bibliotek, diverse medlemskort osv) og kontanter jeg en skjelden gang måtte ha.

Bouncing buttplug skrev:

dresden skrev:
Visakort, coop-kort. organdonor-kort, busskort, kodebrikke og evenetuelle kontanter og mynter.

Jeg har ikke organdonorkortet mitt lengre, men jeg har klistret et klisternerke på førerkortet mitt!

Vel, så lenge dine nærmeste er informert om ditt standpunkt så er det bra!

MEN at du har donorkort er ikke automatisk et JA for at du vil donere (faktisk!), men det gir dine pårørende et mindre ansvar. Få deg et nytt kort er mitt tips!

Organdonasjon er jeg alltid for.

dresden skrev:

Ja, donorkort har faktisk jeg også liggende i lommeboka:-)

FrkPedersen skrev:

dresden skrev:

Ja, donorkort har faktisk jeg også liggende i lommeboka:-)

Det er godt å høre!

dresden skrev:

Bouncing buttplug skrev:

dresden skrev:

Vel, så lenge dine nærmeste er informert om ditt standpunkt så er det bra!

MEN at du har donorkort er ikke automatisk et JA for at du vil donere (faktisk!), men det gir dine pårørende et mindre ansvar. Få deg et nytt kort er mitt tips!

Organdonasjon er jeg alltid for.

I know 
De vet veldig godt alle sammen hvor jeg står

Har lommebok :) Og har for det meste bare kort og noen mynter oppi den.

Ja, jeg har lommebok hvor jeg har alt av kort og slikt. Men hvis jeg bare skal ha en bitteliten håndveske eller ingen veske i det hele tatt, putter jeg det viktigste i en kortmappe.

Jeg har angry Birds lommebok, avlang, med masse rom til kort og kvitteringer og rot (akkurat sånn jeg liker det) Kjempefargerik og stygg, kræsjer med alt jeg har på meg med meg og alt, til enhver tid, og jeg elsker den

Har lommbosje je ;) Med bilder av sønnen, kort,flere kort, kvitteringer,tannpirkere,sedler,mynt , hår spenner.(små) og tyggis !

Jepp. Den er stappfull av kort og et par mynter.. :p

Ja, det har jeg. Brukte kortmappe en stund, men den var så liten at jeg fant den ikke oppi veska... 
Har diverse typer kort, kvitteringer, litt kontanter, bilder, visittkort.. Litt forskjellig.

har så mange kort at jeg må ha lommebok ;) 
men stort sett så ligger den i bilen og jeg har visakortet i lomma :p 

Jeg har lommebok ja, der ligger forsikringskort og diverse andre kort som jeg trenger å ha i veska.
Men jeg har også en enkel kortholder hvor jeg har bankkort, førerkort og bleiekort fra Kiwi sånn at jeg kan bare ta denne og bilnøklene og flyyy ut av huset i en fei :-)

Ja, men bruker den sjelden. har bare med kortet mitt som regel.

Ja, jeg har lommebok, men den ligger stort sett igjen hjemme. Går alltid med visakortet i lommen..

ja.. men den ligger alltid i bilen.. tar ut kortet og legger det i lomma.. orker ikke drasse på lommeboka..

ja, det har jeg..

Back
Topp