Har du lommebok?

Tøsa!

Gift med forumet
Eller pængbok som vi sier her.

Hva har du evt i den?

Selv har jeg kortmappe, og må si jeg ikke har bruk for lommebok i det hele tatt.
Myntene ligger i bilen, sedler har jeg i kortmappa, men det er sjelden jeg har cash egentlig.

ja =) Men har en avlang en som jeg kan ha mobilen i også! :) Mynter bruker jeg ofte, men sjeldent/aldri bruker jeg bilen! =) hehe.. 

har kort, penger og mobil i den! =)

Ja, det har jeg. En ganske stor, avlang. Den inneholder for det meste kvitteringer;)

Og kort (visa, førerkort, bleiekort) + litt småpenger:)

Pluss et laminert bilde av guttungen jeg fikk fra fotograf da vi tok bilder av han som nyfødt:) 

har stor lommebok. masse kort. og masse kvitteringer. og så sånne klippekort og diverse hver 5.gratis ting. kunne ikke klart meg med en kortholder! og prøver å alltid ha litt småpenger og huske å ta ut når jeg handler.

Ja, har kort, penger, medlemskort, bilder, kvitteringer, sånn oblat til handlevogna og litt forskjellig i den. Og plass til mobilen :)

Ja det har jeg :)
Den inneholder kort, kvitteringer, visittkort.

Kan noen gi meg en link/et bilde av sånn stor lommebok man kan ha mobilen i også? :) Kunne nemlig tenkt meg en sånn :-D

jaa seff det er viktig..=) har mynter kort og evt. lapper oppi den pluss busskortet mitt hvis den ik allerede er i jakkalomma mi =)

Jaa, har det.. 

Har 3 forskjellige betalingsbort, førerkort, diverse rabattkort og bonuskort samt kvitteringer som er greit å ta vare på, og noen tilgodelapper 

Har bare kortmappe.

Yess, men bruker den aldri :P Visakortet er alltid i lomma (ja, det er en grunn til at stripen aldri funker....) :-/

Har både kortmappe og lommebok:P

Har korta jeg bruker mest i kortmappa sammen med mobilen (sertifikat og bankkort, evt sedler), og så har jeg lommebok til øvrige kort, tilgodelapper, mynter o.l.

Lommebok her :)
Med plass til kort, pengar og myntar ;)
men akkurat passe liten så eg får plass i jakkelomma ;)

Nå har jeg det for jeg herpa kortmappa og glemte å ta i bruk den nye jeg fikk. Bytter litt på. Har altfor mange kort jeg ikke aner hva er og småmynter.

Nei, synes det er så stort :p

Jeg er dum da, jeg har kortet løst. Har en kortmappe et sted, men som regel er det kun selve kortet som får være med "på tur".

Jeg hater både lommebok og veske! Hater å gå å bære på det, så jeg prøver å ha bukser og jakker hvor jeg har store lommer jeg kan ha kort og tlf  i. Problemet blir at jeg som regel ikke vet hvor alle korta mine er. Et kort ligger her og de 2 andre ligger gjerne her el der, og plutselig finner jeg de ikke..er i grunn ingen god løsning, nå når jeg tenker på det..

Bør vel kjøpe meg en sånn iphone lommebok hvor jeg kan ha både mobilen og kort og cash i. Har forresten ikke deksel på tlf heller, og det er kanskje ikke så smart det heller..

hm..jeg er visst ikke så smart jeg.. :)

Jeg har, men bruker den ikke. Har også en Golla telefonveske, til telefon, kort og mynter. Hender jeg bruker den om sommeren og jeg ikke har lommer å ha greiene i, ellers bruker jeg bare lommene mine til å ha tingene i.

Visakort, coop-kort. organdonor-kort, busskort, kodebrikke og evenetuelle kontanter og mynter.

Back
Topp