Har du kjent spark?

Jeg har kjent kanskje et par ganger sånn tydelig spark. Altså sånn at jeg skvetter litt til:p Eller har jeg bare små bobler som jeg føler sprekker. Noe skjer! Håper på mer tydelige og regelmessig etter hvert :) Man blir litt mer rolig i kroppen når man kjenner liv syntes jeg :) er i uke 19+5 i dag:Heartred

Jeg kjente skikkelige bevegelser i uke 19. Før det kjentes det ut som noen strøk meg på innsiden av magen. Nå er jeg i uke 21, og kjenner det mer, men mest om morgen. Men for hver dag som går blir bevegelsene sterkere :) Så gleder meg til mannen skal kunne kjenne det godt på utsiden.

Den siste uka nå har jeg kjent det, og de siste fire dagene hver dag! Har kjent det utenpå med hånda og, tror jeg! endelig!

Jeg tror jeg kjenner spark egentlig ganske ofte nå, kjennes ut som leamus i noen sekunder om gangen, så jeg har vært litt usikker :p er 19+2 I dag

Jeg tror jeg kjenner spark egentlig ganske ofte nå, kjennes ut som leamus i noen sekunder om gangen, så jeg har vært litt usikker :p er 19+2 I dag

Det er gøy når det går fra leamus følelse til at man faktisk kjenner et skikkelig spark! Fortsatt føles det mye ut som leamus, men gøy de gangene jeg kjenner mini skikkelig uten å være i tvil. Har bare kjent han godt siste uken, er nå 22+2

Kjenner masse bevegelser nå, både spark/dult og stryking på innsiden, skikkelig koselig :love7 18+1 i dag :)

Fra å såvidt kjenne noe i forrige uke så kjenner jeg at han ruller rundt inni der nå om dagen! Er så snål følelse! Runder 21uker på fredag :love7

Hun ligger visst og bokser til tider :hilarious:

Kjenner dere tydelige spark nå? Siste uka ca har jeg mer eller mindre daglig kjent denne «boble»-følelsen..og blir mer og mer sikker på at det ikke er tarmene..men vil vel ikke karakterisere det som spark enda..

Kjenner dere tydelige spark nå? Siste uka ca har jeg mer eller mindre daglig kjent denne «boble»-følelsen..og blir mer og mer sikker på at det ikke er tarmene..men vil vel ikke karakterisere det som spark enda..
Jeg har kjent tydelige spark de siste 2 ukene, er 23+3 nå. Uken før det var det mer bobler og andre litt rare bevegelser.

Kjente spark i går kveld sånn plutselig og fikk til å med sett det som små vibrasjoner på utsiden   ❤️ ellers har det bare vært noen få ganger jeg har kjent små vibrasjoner eller "bobler" der inne ❤️ er i uke 19+4 i dag ❤️

Last edited:
Har kjent spark og bevegelse daglig i et par uker nå, og kjent et par ganger på utsiden, men samboer har ikke fått kjenne enda. 21+3 i dag

kjenner noen smådult innimellom. Men enda ikke hver dag, og ikke særlig sterkt enda. Gleder meg til det blir mer regelmessig

Kjente små bobler eller åling i noen dager men plutselig i går tror jeg ikke jeg kjente noe.
Er dette vanlig? Er 19 + 5

Litt usikker om det er babyen eller bare et sterkt ønske eller luft. Men føler jeg har kjent noe, men går så lang tid mellom hver gang at jeg blir i tvil. Har morkaken på fremsiden som nok tar i mot de fleste spark.

Kjente små bobler eller åling i noen dager men plutselig i går tror jeg ikke jeg kjente noe.
Er dette vanlig? Er 19 + 5
Jada, de bruker si at man ikke nødvendigvis kjenner daglig før uke 24

21 uker i morgen, og nå har det begynt å bli ganske kraftige dult :) i dag har jeg flere ganger sett at hele magen beveger seg, og at det dyttes en liten fot eller noe mot magen. Da har det vært så kraftig at man ser det tydelig, så det kan jo selvfølgelig også kjennes utpå :) stor forskjell fra første gang, da begynte jeg vel å kjenne små forsiktige bevegelser på denne tiden :P

Back
Topp