Har du kjent spark?

Stillefrstormen

Flørter med forumet
Eller liv?
Jeg kjente det første sparket i går (15+0) og flere utpå kvelden. I dag har jeg også kjent flere små spark.
Har kjent liv en liten stund, men mer som om noe "ruller" inni der.
Kjente det tidlig med andremann også, men ikke fult så tidlig tror jeg..
 
Oi hvor langt er du på vei? Gleder meg ekstra mye til å kjenne det utenpå denne gangen, slik at brødrene kan kjenne det også :happy:

Er 18 uker:happy: Kjente baby like tidlig utenpå magen sist svangerskap også, veldig koselig å kunne «dele» babyen med flere:cat:
 
Jepp, men ikke like mye som med de andre enda.
Morkaken er plassert fremme, mot min mage, så da er det jo ekstra polstret inn mot baby.
 
Dere er vel heldig som kjenner baby flytte på seg:Heartred
Jeg har runda 17 uker, men som førstegangs og med morkaka foran er det ikke mye liv å kjenne her enda...
Lurer litt på hvor er det dere kjenner at det leer mest på seg?
 
Har ikke kjent noe enda :( Håper jeg kjenner noe snart, men har ingen forventninger om å kjenne noe de første par ukene, kjente ikke så mye med forrige heller..
 
Jeg kjente første bevegelse for 3 dager siden, var så snål følelse, akkurat som en liten slange som skled nedover kjapt. Og i går kom det et lite spark. ❤ måtte sende melding til sambo med en gang ❤

Har jo hatt mye rare følelser de siste to ukene når jeg har lagt meg på kvelden, men har vært vanskelig å skille fra blodårer som pumper litt ekstra eller luft..
 
Kjenner meg generell bevegelse, litt av og til som jeg tror er spark nede i bekkenet..
 
Kjente ei slags leamus nederst i magen i går mårest - ganske likt som med forrige ungen :)

Ellers ikke kjent noe særlig! Regner med det kommer mer de nærmeste ukene :)
 
I denne artikkelen står det:

"Jeg pleier å si til mine førstegangs-fødende at de lett kan komme forbi uke 20 før de klarer å kjenne skikkelig med liv, og at det er helt normalt. Flergangs-fødende kjenner ofte liv to til tre uker tidligere. Men normalområdet er ganske bredt der, og jeg har faktisk møtt kvinner som er helt sikre på at de kjenner liv helt ned i uke 13-14. Samtidig må noen kvinner vente helt til uke 23-24 før de kan si med sikkerhet at de kjenner liv."

Så kjekt å vere ein av dei som kjenner liv tidleg!
Synes det er heilt fantastisk å kjenne liv i magen :Heartpink
 
Jeg har begynt å kjenne noe denne uken, han sparket 5-6 ganger rett etter jeg våknet i morges :)
 
Har kjent noe småtteri nå i mårest! :)
 
Dere er vel heldig som kjenner baby flytte på seg:Heartred
Jeg har runda 17 uker, men som førstegangs og med morkaka foran er det ikke mye liv å kjenne her enda...
Lurer litt på hvor er det dere kjenner at det leer mest på seg?

Heisann! Jeg kjenner igjen nå som fra sist at jeg føler jeg kjenner det best hvis jeg ligger eller lener meg litt bakover og kjenner med håndflaten til nede på siden, enten litt til venstre eller høyre side :)

Men jeg kjenner jo da også gjerne på forhånd litt romstering inni magen. Jeg er andregangs nå, og første gang hadde jeg også morkaka foran, da kjente jeg ikke noe særlig før uke 22 ca mener jeg. Denne gang ligger morkaka bak mot ryggen min, og nå kjenner jeg det mye tidligere (begynte å kjenne rundt 17 uker ca)
 
Kjenner helt lette dult, men enda ikke så kraftig at det kan kjennes utenpå magen. 19+4 nå :)
 
Har ikke kjent direkte spark enda, bare noen småbevegelser. Gleder meg til jeg kjenner spark, det er så koselig <3
 
Har kjent bittelitt de siste dagene. Gleder meg til det blir tydlige spark:Heartbigred
 
Back
Topp