Har du kjøpt noen juleprodukter i matbutikken?

Det ble julebrus denne helga :D og tenker litt på å bake pepperkakedeig og legge i fryseren, noen som har prøvd det før? Er så usikker på holdbarhet osv.
 
Har ikke kjøpt noe i år.. men har mange ganger i siste liten kjøpt julegaver på "den vanlige matbutikken" ja :)
 
Julebrus, Julebrus og ja JULEBRUS :smiley-bounce016
 
Nei
Skal ikke under noen omstendighet inn juleting inn i hus før første helg i advent og/eller 1 des avhengig av hva som kommer først.
 
Jeg har falt for fristelsen og kjøpt klementiner, pepperkaker og en liten flaske julebrus. Marsipan og annet må pent vente et par uker til, dessverre.
 
Nja, det ble kjøpt klementiner her om dagen. Ellers har vi ikke kjøpt noe. Men det frister med matsipan :)
 
Vi kjøpte julebrus, marsipan og juleskum i går... Skammer meg!
 
Jeg har spist sånne pepperkaker fra butikken, på jobb

Det har ikke noe med julekaker å gjøre egentlig da, det er jo en tørr kjeks... Men gode er de jo.
 
Jeg har fortsatt ikke kjøpt noe, men vant en fruktkurv med frukt og juleprodukter i forrige uke.

Kurven innehold blant annet julemarsipan stenger, en pose med forskjellig julegodis og en boks med pepperkaker.. Jeg har ikke klart å holde meg unna pepperkakene, men julemarsipanen den ligger godt gjemt i skapet :) Tenkte å ta den frem 1. Desember :)
 
Nå har jeg kjøpt både julebrus og marsipan ;) :p
 
Julebrus, pepperkaker og klementiner oooog julebrunost! Julebrunosten er faktisk veldig god :)
 
Julebrus (den gikk fort ned hos oss begge), sjokoladeflarn (samboeren har alt spist de opp) og vossakorv (fordi det ofte blir utsolgt her). Resten blir etter lønning i desember
 
Kjøpt noen kakemenn ;)
 
Back
Topp