Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veeeet det er tidlig, men noen som har kjøpt noe enda? Kjenner det KLØR i fingrene etter å dra på shopping, har jo gleda meg til dette i mange årKun 4+6, må vel vente til etter tul kanskje..

Jeg kikket på noen selv, men turte ikke å kjøpeMåtte kjøpe med meg en body jeg så i dag….![]()
Tanken er godPlutselig idag så hadde jeg bestilt meg en mamma-treningstightsAner ikke hvorfor jeg gjorde det egentlig. Er sykemeldt og tilbringer sikkert 20 timer av dagen i senga, så har ikke tenkt med på treningssenter med det første
![]()

Har absolutt null peiling på størrelse osv så kjøpte i 56![]()
Vi brukte bare body og strømpebukse til førstemann den første tiden (og egentlig en god stund), tror ikke vi har et eneste sokkepar i de minste størrelseneStørrelse 56 er et godt utgangspunkt, de vokser ut av str 50 så utrolig fort at det er egentlig bare bortkastet penger. str 10/12 i sokker er ok derimot, 13/15 blir fort veldig stort synes jeg.
Vi brukte bare body og strømpebukse til førstemann den første tiden (og egentlig en god stund), tror ikke vi har et eneste sokkepar i de minste størrelsene![]()

Denne støtter jeg! Kjøpt mamma bukse jeg å siden ofte på kveldstid så ser det ut som jeg er greit mange mnd på vei5+0 I dag. Vindu shopper på internett heeele tiden
Kjøpte meg en mamma joggebukse på HM.i går. Er så oppblåst at det ser ut som jeg er flere mnd på vei.Leste en plass at dem som har hatt tidligere svangerskap får større mage enn dem som har sitt første svangerskap.
![]()
2 svangerkap her også!