Har du kjøpt noe enda?

Denne støtter jeg! Kjøpt mamma bukse jeg å siden ofte på kveldstid så ser det ut som jeg er greit mange mnd på vei :hilarious: 2 svangerkap her også!

Samme her. Det er helt grusomt. Føler jeg allerede har gått fra S til M bare på 1 uke :woot:
Og alt føles stramt ut, og føler meg ikke vel. Føler meg som en oppblåst og utslitt ballong ! 3 svanger skap dette her på meg, begynner å undres på om jeg har tvillinger :woot::wtf::wtf:

Jeg er også vanvittig oppblåst, og jeg er førstegangs gravid i 6+6. heldigvis jobber jeg på treningssenter så hele dagen min går i tights ☺️

Samme her. Det er helt grusomt. Føler jeg allerede har gått fra S til M bare på 1 uke :woot:
Og alt føles stramt ut, og føler meg ikke vel. Føler meg som en oppblåst og utslitt ballong ! 3 svanger skap dette her på meg, begynner å undres på om jeg har tvillinger :woot::wtf::wtf:
Føler meg på samme måte, helt gruuusomt. Har få bukser som passer og idag måtte jeg gå med åpen knapp. Har NULL overskudd til å kjøpe nye klær for tiden, hjelpes meg

Føler meg på samme måte, helt gruuusomt. Har få bukser som passer og idag måtte jeg gå med åpen knapp. Har NULL overskudd til å kjøpe nye klær for tiden, hjelpes meg
Samme her. Skal handle litt på zalando neste mnd når lønningen kommer igjen. Har en del mamma klær der. Kjenner jeg blir nedstemt når jeg tar på meg tøyet mitt og det er allerede er trangt.

Kjenner bekkenet begynner å krangle litt allerede innimellom, så skal definitvt handle en Bbhugme graviditetspute om ikke lenge.

…og med litt ekstra koronakilo PLUSS feriekilo, så passer nesten ingen av buksene mine lenger…:arghh:
så her må det shoppes veeeldig snart:D

Noen som har tips til gode gravidbukser?

Back
Topp