Har du kjøpt noe enda?

Emfi

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Mailykken 2025
Veeeet det er tidlig, men noen som har kjøpt noe enda? Kjenner det KLØR i fingrene etter å dra på shopping, har jo gleda meg til dette i mange år:rolleyes: Kun 4+6, må vel vente til etter tul kanskje..

Veeeet det er tidlig, men noen som har kjøpt noe enda? Kjenner det KLØR i fingrene etter å dra på shopping, har jo gleda meg til dette i mange år:rolleyes: Kun 4+6, må vel vente til etter tul kanskje..

Jeg husker jeg var sånn jeg også med første mann, denne gangen kommer jeg nok til å vente til etter OUL for å være sikker på hva vi får. Har så mye liggende av klær og utstyr så greit å spare de pengene mak kan

Ingenting :p Kommer nok til å vente til etter OUL. Har alt vi trenger av utstyr. Blir det jente har vi alt av klær også. Blir det gutt kan jeg shoppe litt :shy:

Har allerede handlet en del klær:rolleyes: Det har jeg gjort jevnt over i flere år:p Men måtte ta en ordentlig runde og handle litt noen dager etter positiv test:D

Sniker fra sein mars. Første barn her og 9+2 nå. Har ikke kjøpt noe enda. Ser for meg å vente en stund til :) men kan være jeg hadde kjøpt hvis jeg virkelig lengtet etter det. Jeg har et nøkternt forbruk generelt og ønsker å kjøpe mest mulig brukt for å spare miljøet, så prøver å ikke ta helt av. Men blir nok stas når vi begynner med innkjøp og å gjøre rommet klart osv ❤️

Ikke kjøpt noe, men har strikket hentesettet ❤️
Venter nok litt enda med innkjøp. Kan være jeg kjøper noe brukt etterhvert som svangerskapet blir offentlig, hvis det dukker opp noe vi trenger :happy:

Kjøpt sokker, det var også det første jeg kjøpte til første rett etter positiv test… ville holde «tradisjonen» ved like

Kjøpte nattdrakt.
Akkurat som Mama_bear, holde tradisjonen som med den første.

Måtte kjøpe med meg en body jeg så i dag….:rolleyes:

Plutselig idag så hadde jeg bestilt meg en mamma-treningstights :hilarious: Aner ikke hvorfor jeg gjorde det egentlig. Er sykemeldt og tilbringer sikkert 20 timer av dagen i senga, så har ikke tenkt med på treningssenter med det første :hilarious::hungover:

Plutselig idag så hadde jeg bestilt meg en mamma-treningstights :hilarious: Aner ikke hvorfor jeg gjorde det egentlig. Er sykemeldt og tilbringer sikkert 20 timer av dagen i senga, så har ikke tenkt med på treningssenter med det første :hilarious::hungover:
Tanken er god:joyful::p

5+0 I dag. Vindu shopper på internett heeele tiden :wtf:
Kjøpte meg en mamma joggebukse på HM.i går. Er så oppblåst at det ser ut som jeg er flere mnd på vei. o_O Leste en plass at dem som har hatt tidligere svangerskap får større mage enn dem som har sitt første svangerskap. :(

Ingenting enda :happy:
Har ganske mye klær igjen fra to gutter, så venter litt for å se om det kommer en gutt til eller ei jente :happy:
Kommer jenta nå blir det en del handling ja :dance008

Har absolutt ingenting til et barn :rolleyes: Kjøpte et sett med nøytrale bukser og noen bodyer etter første TUL hvor vi så hjerte slå :Heartred Har absolutt null peiling på størrelse osv så kjøpte i 56 :smug:

Har absolutt null peiling på størrelse osv så kjøpte i 56 :smug:

Størrelse 56 er et godt utgangspunkt, de vokser ut av str 50 så utrolig fort at det er egentlig bare bortkastet penger. str 10/12 i sokker er ok derimot, 13/15 blir fort veldig stort synes jeg.

Størrelse 56 er et godt utgangspunkt, de vokser ut av str 50 så utrolig fort at det er egentlig bare bortkastet penger. str 10/12 i sokker er ok derimot, 13/15 blir fort veldig stort synes jeg.
Vi brukte bare body og strømpebukse til førstemann den første tiden (og egentlig en god stund), tror ikke vi har et eneste sokkepar i de minste størrelsene :D

Vi brukte bare body og strømpebukse til førstemann den første tiden (og egentlig en god stund), tror ikke vi har et eneste sokkepar i de minste størrelsene :D

Kjæresten min kaller strømpebukse for erkefienden sin. Så her ble det lite brukt. Han klarte absolutt ikke få de på :p og tar de fortsatt ikke på. Jenta på 3 år har ofte bukse under kjolene:wtf:

5+0 I dag. Vindu shopper på internett heeele tiden :wtf:
Kjøpte meg en mamma joggebukse på HM.i går. Er så oppblåst at det ser ut som jeg er flere mnd på vei. o_O Leste en plass at dem som har hatt tidligere svangerskap får større mage enn dem som har sitt første svangerskap. :(
Denne støtter jeg! Kjøpt mamma bukse jeg å siden ofte på kveldstid så ser det ut som jeg er greit mange mnd på vei :hilarious: 2 svangerkap her også!

Back
Topp