Har du jente eller guttefølelse?

Er det sånn at hvis man er lite kvalm i svangerskapet er det automatisk gutt.... eller er det myte?? Er det utelukket at det kan være jente om kvalmen ikke kommer???

Den var ny.. min kvalme har kommet snikende de siste dagene. . Veldig uggen! Kjenner det skal bli godt med helg nå! Har siden jeg var liten ønsket meg en gutt. . Men nå som jeg faktisk er gravid er det ikke et kjønn som er mer ønsket enn noe annet! Men vi sitter begge med en sterk magefølelse at det er ei jente :)

Er kjempe nysgjerrig!! Har ei jente fra før og hadde kun ømme pupper! Nå har jeg alt, kvalme, trøtthet Alt :) men forrige graviditet var med en annen mann, så kanskje det har noe å si?? :) så derfor føler jeg det er gutt:)

Har ikke kjangs å gjette, har ingen følelse hverken ene eller andre veien :p Er vant til å tenke i "jentebaner" pga tantebarna mine, men tror egentlig det er en gutt fordi føler alle andre har fått jente :) Spennende!

Ingen her som føler det er fler enn en i magen da?? :D

Jeg har selv ingen følelse av hvilket kjønn det er... Men sambo er overbevist om at det er en gutt! Sikkert fordi han alltid har sett for seg at første barnet skal være en gutt :p

Er det sånn at hvis man er lite kvalm i svangerskapet er det automatisk gutt.... eller er det myte?? Er det utelukket at det kan være jente om kvalmen ikke kommer???

Jeg har i alle mine 4 tidligere graviditeter hatt lite eller ingenting symptomer, eneste er litt ømme bryster som har kommet og gått. Har 3 jenter og 1 gutt.
Eneste forskjellen som jeg kan huske mellom jente og guttegraviditen er at jeg ble utrolig sugen på enkelte typer mat, forskjellig type mat med alle jentene. Mens når jeg gikk gravid med gutten så var jeg ikke spesielt sugen på noe.

Har hatt rett de to andre gangene, så blir veldig overasket egentlig om det ikke er en gutt i magen... :)

Jeg hadde ikke rett med nr.1, men hadde rett med nr.2.. Har to av samme kjønn. Denne gang er sv.skapet helt annerledes enn med de to andre, så jeg ymter et lite håp om motsatt kjønn.. Men jeg har nå min tvil. Og vi skal visstnok vente heeeeeelt til fødsel med å vite kjønn..:p

Jeg har ingen magefølelse enda, men det hadde jeg så tidlig med de to første heller. Da fikk jeg jentefølelse etterhvert og hadde rett begge gangene. Det blir spennende å se hva magefølelsen sier denne gangen og om jeg får rett igjen! Vi kommer helt sikkert til å ville vite det på UL.

Jeg har i alle mine 4 tidligere graviditeter hatt lite eller ingenting symptomer, eneste er litt ømme bryster som har kommet og gått. Har 3 jenter og 1 gutt.
Eneste forskjellen som jeg kan huske mellom jente og guttegraviditen er at jeg ble utrolig sugen på enkelte typer mat, forskjellig type mat med alle jentene. Mens når jeg gikk gravid med gutten så var jeg ikke spesielt sugen på noe.

Hehe... blir spennende å se...

Jeg har en veldig sterk følelse på at det blir en gutt. Hadde samme følelse forrige gang :)

Back
Topp