Har du jente eller guttefølelse?

Karkri76

Forelsket i forumet
Litt artig å se og så kunne hente fram igjen etter OL. (For de som skal vite kjønnet da)

Det svinger litt her, men heller nok mest at jeg tror det er ei jente til. Vi skal ikke vite det på OL, så kommer til å bli utrolig spente til fødsel.

Har ingen følelse enda.. Men Gud så spennende der må være og vente til barnet er født!:)

Ja blir så utrolig spennende. Har både jente og gutteklær etter barna mine, og kommer nok til å kjøpe endel nøytralt. Syntes hvitt/beige/grått er så nydelig på nyfødte babyer. :)

Jeg hadde en guttefølelse i starten. Men nå er jeg bombesikker på at det er jente. Blir spennende å se om jeg har rett. Hadde rett i begge de andre svangerskapene mine :)

:nicethread

Siden jeg alltid har ønsket meg gutt som førstemann så har jeg vel bare tenkt at det kommer til å bli gutt uansett hva, men så klart kommer det jente som blir det veldig hyggelig det også. I hvertfall å kjøpe inn barbie og sånn dolle-ting når åra drar på. :)

Det svinger litt, men mest mot gutt! Lillemann kaller h*n får lillebjoj i magen, så da er det bestemt da :P

Heller mot jente (usikker på om det er fordi jeg har ei jente fra før, og kanskje ønsker meg mest ei jente til, fordi det er liksom kjent...??). Har veldig like symptomer som sist ihvertfall, bortsett fra at kvalmen og uggenheten er mye sterkere denne gangen...

Svinger litt her, men heller mot jente :-) veldig spent!!

Jeg har ingen følelse for noen av delene, og jeg bryr meg ikke så mye om å gruble over det. :-P Men jeg vil finne det ut når jeg skal ha ultralyd. :-)

Vi har begge på følelsen at det er en gutt :) Blir spennende å se, gleder meg til å vite kjønn!!

Gutt, helt likt svangerskap(til nå) som med junior :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heller mest mot jente denne gangen. Hadde guttefølelse sist og fikk rett. Men men, tiden vil jo vise.

Aldri hatt noe magefølelse med de 3 andre og fikk gutter! Denne gangen har jeg heller ingen magefølelse på hva det vil bli, derfor sier jeg gutt igjen! Åhhhh er så nysgjerrig!!!!

Heller mot jente (usikker på om det er fordi jeg har ei jente fra før, og kanskje ønsker meg mest ei jente til, fordi det er liksom kjent...??). Har veldig like symptomer som sist ihvertfall, bortsett fra at kvalmen og uggenheten er mye sterkere denne gangen...

Samme her :-p

heeelt sikker på gutt! alt føleles likt som med de to andre gutta :)

Back
Topp