Har du husket å handle inn alt til 17 mai??

Var ferdig på onsdag jeg :-) Tok de på formiddagen også, bare for å være sikker på at det ikke var noe kaos :-) Funka fint det, altså ;-)

Nei glemte jordbær og blåbær til pavlovaen, men tema har oppe fra 12-20 både i morgen og mandag

Sendte mannen i dag tidlig, var visst allerede litt dårlig utvalg da. Kan tenke meg det var kaos senere på dagen. :p

Takk og lov for at det er søndagsåpent her hvor jeg bor. Er så dårlig på å planlegge. Butikken er stengt på 17. mai, da, men åpent til klokken 21 både i dag, i morgen og mandag. :)

Var i sverige og handlet. Kom hjem i dag ;)
Så nå er kjøleskap og frysere fylt opp med masse forskjellig.
Har bare å bake brød, samt stryke finklærne så kan 17.mai komme.

Fatter ikke at det er mulig å handle som tullinger bare fordi butikken er stengt i 3 dager.
På Kiwi her hadde de ikke igjen brød, grillmat eller frukt. Herregud!
Vi ukeshandler og så blir det ekstra mtp 17.mai med gjester og festmat og greier. Ikke alle som har mulighet å handle i hverdagen.
Det er jo naturlig at folk handler vanlige hverdagsvarer før tre dager stengt, hvis de er av de som handler nesten hver dag. Dårlig planlagt av butikkene å ikke ha mer varer.

Her er rema åpent 12-20 både i morgen og mandag.

Har ikke handlet inn noe ;) men har butikker rundt om kring som har åpent når vi trenger noe ;)

Tok helgehandelen på obs tidlig i går morges. Og en tur på kiwi like før de stengte, mannen hadde glemt kulturmelk og jeg skal bake uten egg til skolen.

Det var kaos på kiwi. Jeg gikk, glad for det, parkering var kaos. Inne gikk det greit og jeg plukket mine helt få ting og sto ikke veldig lenge i kø. Men merkbart mer folk enn vanlig

Vi vet at det stenger tidlig, og sørger for å handle i tide. Og det vi trenger til helga og onsdag morgen, ikke nok til hele sommeren

Jeg håper vi husket alt når vi handla i går.. Vi får hele familien (16-17 stk) på grilling og kaker på 17 mai :)

Skal til søstra mi 17, og hun handlet torsdag. Tror hun var veldig glad for det. Slapp all køa :)

Her er rema oppe både i dag og i morgen om det skulle være krise. Men siden jeg er motstander av søndagsåpne butikker er alt handlet inn. ;)

Ser jo også at mange av mine venner er bekymret for om frukten de handlet inn tidligere i uken holder seg til den 17. når frukten skal på pavlovaen og bløtkake. Den ser jeg, liker ikke når frukten på kaken har vært nedfryst. Her ser i hvert fall frukten min grei ut, så får krysse fingrene for at den holder seg :D

Har kjøpt jordbær og blåbær i dag til kaken. Da tror jeg vi er ferdige

Back
Topp