Har du husket å handle inn alt til 17 mai??

Butikkene stenger kl 16 i dag ;)
Ja, vi handlet i går, men måtte jo ta turen innom Rema i dag fordi mannen og barna er ute og jeg kjedet meg :p Det var parkeringskø :o Laaange køer i kassen og masse kaos. Heldigvis hadde jeg kjøpt alt jeg trengte så jeg fylte bare på lageret med ketchup, sennep, is, potetsalat, hamburgerdressing og det som er på priskrig :p Det verste av alt var at jeg koste meg :p :D Skikkelig husmor :D

Så glad jeg slipper det kaoset! Selvom det er kaos nok her da, men som en vanlig lørdag når det er sommer ;)

Sitter i bilen mens sambo er og handler nå! Kaos på parkeringen, tørr ikke tenke på tilstanden inne der :p

Tok alt i går. Nekta å gå i butikk i dag gitt. Er vel kaos :p

Bunnprisen ned i gata her har alltid åpent, helligdag eller ei.. :)

Heldigvis er butikken vår åpen til klokken 21,for jeg hadde glemt at det var pinse...

Ja, storhandler i morges :) Dersom vi skulle ha glemt noe, har Kiwi søndagsåpent.

Mini og mannen var nettopp og handlet det vi glemte i går. Var visst fullstendig kaos i alle retninger.. De kom til butikken 30 minutter før stengetid:p

Fatter ikke at det er mulig å handle som tullinger bare fordi butikken er stengt i 3 dager.
På Kiwi her hadde de ikke igjen brød, grillmat eller frukt. Herregud!

Jepp :) skulle egentlig handle i går kveld så jeg slapp tullinger,men da var jeg jo på sykehuset..

Storhandlet på torsdag så idag skulle vi bare ha litt småtterier. Var godt med folk på kiwi en time før stengetid.

Ukeshandlet på onsdag, så ikke noe behov å handle før onsdag igjen :)

Nei, har ikke det behovet da Bunnpris har oppe alle dager frem til og med 17. :)

Glemte noen få ting. Men coop marked har søndagsåpent. Så jeg sender mannen ut i morgen :)

Handlet i dag, var heldigvis tidlig ute, var der 10 min etter åpningstid og det allerede da begynte å bli ganske så kaotisk i matbutikken. Da jeg gikk til bilen var det ganske kaotisk på parkeringsplassen

Tok ukeshandelen igår, men måtte innom en liten tur idag og fordi jeg alltid glemmer noe :p

Back
Topp