Har du god kjemi med jordmor?

Her er og første kontroll til jordmor først rundt da. Første time til lege for blodprøver og utfylling av helsekortet, så først etter oul er neste kontroll som da blir hos lege eller jordmor

Samme her; har vært mange ganger hos gyn for ultralyd, to ganger til svangeskapskontroll hos fastlegen, og venter på OUL om en uke. Kommunens jordmødre har sommerferie, og derfor får jeg ikke time der før om en god stund.
 
Veldig spent på første jordmortime! Har heldigvis en helt super fastlege, men jeg ønsker å benytte meg av det tilbudet som er for gravide og da er jordmor i kommunen en fin kontaktperson å ha. Dukker opp en del bekymringer og tanker som
jordmor antakeligvis har vært borti før!
 
Oi! Var ikke det veldig sent for første kontroll? :O
Her er det helt normalt med første jordmortime så sent. Her min første i uke 26. Som er litt sent, men blir sånn med ferie og at jeg ble satt frem såpass som jeg ble
 
Har helt grei kjemi med jordmor, hadde henne sist også, så vet hva jeg går til =)
 
Er svært fornøyd med min fastlege og har sagt til ham at jeg ikke ønsker oppfølging av jordmor før vi er i 3.trimester eventuelt. Dette fordi jeg fikk en ganske stor mage sist, så dersom det samme skjer nå, ønsker jeg oppfølging av begge. [emoji5][emoji108]
 
Back
Topp