Har du gjort bomkjøp?

Det setet til stokke flexi bath, helt upraktisk når rompa bare sklir ut :-P
Vurderte det selv, men bra jeg ikke kjøpte det da :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Stokke newborn sete, ammemadrass (og alt annet innenfor amming!) og vugge.

Stokke newborn sete, ammemadrass (og alt annet innenfor amming!) og vugge.

De setene ser jeg overalt på Finn, så virker som mange som har kjøpt d
Ammepute har jeg bestilt ferdigsydd fra stemor, så koster ingenting, så tenkte å gi d en sjanse :)

Det newborn sete var genialt. Lille her ville helst opp i høyden. Med det fikk jeg lagd middag, husarbeid etc. Loved it!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Du sier noe der - tenker også det er "kjekt å ha" ;) I tilfelle han ikke blir varm, har jo mulighet til å kle av han litt

Bilstolpose var gull verdt til lillegutt ! Vi må gå 50 m fra hovedinngangen til bilen, og har brukt bilstolen på vognunderstellet en del der og i butikker osv. Når det var kaldt og dårlig vær var det mye lettere å lukke posen rundt han enn å kle på tykke klær som måtte av igjen men en gang ( i gjerne en kald bil) for at selene skulle være stramme nok. Posen er bare å lukke opp når bilen er blitt varm :)

Her funka faktisk nesesugeren som man klemmer på best. Kjøpte først sånn som man suger på selv, men fikk den ikke til. Kjøpte sånn som man klemmer på og vips fikk jeg ut masse snørr!!
Ellers så har vi ikke hatt no særlig behov for gulpekluter her i huset heller

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Bomkjøp og bomkjøp, men man trenger absolutt ikke tre vogner :p

Lekegrind og vippestol brukte vi MASSE. :) Gulpeklutene ble brukt som kosefiller fram til han var 4, så det var lurt å ha flust av de.
Mens klær med hette på var bare tull, Angelcare-bøtta gikk fort i stykker og lukta grusomt.

Alt for mye klær. Gensere (altså ikke body) til baby under 6 mnd. Sånn snørrsuger som du bare klemmer på - funket ikke i det hele tatt, måtte ha sånn du suger med munnen.

Samme her, også ein del andre upraktiske kle med hette, ekkelt stoff, stive sømmer eller glidelåser osv....

Back
Topp