Har du gått opp eller ned i vekt?

12+5 og er på -0.5 kg. Gikk ned 1.5 ca, men har gått litt opp igjen. Håper på å ikke gå opp mer enn 10 kg, har litt for mye fra før av...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke noe å ta av, så var trist å veie 3 kg mindre på kontroll... men så har jeg lidd av en fryktelig kvalme og endel oppkast. Håper det snur snart, siden jeg ee kommet over de magiske 12!!

Har gått upp 2 kg - mycket småspising här för att hålla kvalmen i sjakk:-)
Sist gick jag upp 14 kg totalt. Er 12 veckor idag!

Sent from my iPad using BV Forum

Gått ned 1,5, ikke kastet opp så dette er nok kun tapt muskelvekt. Ikke trent siden oktober pga kvalme og slapphet. Spiser ofte! Måtte spise ca hver 3-4. time før jeg ble gravid men må nå spise annenhver time ellers kommer kvalmen. Synes at kjøtt og litt fet mat er grufullt ekkelt for tiden så det blir mye knasking av knekkebrød og frukt!

Har gått opp 2-3 kg... 12+5 idag, men er jo gravid med tvillinger også da :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har gått opp ca. 2-3 kg. Selv om det ikke er så mye, så syns jeg det er grådig urettferdig... spyr som en gris, stort sett hele dagen, men legger allikevel på meg. Det er jo bra, egentlig... men det føles litt urettferdig allikevel! :p

Tror årsaken ligger i at jeg får i meg mye av næringen før jeg kaster opp.

Har gått opp ca. 2-3 kg. Selv om det ikke er så mye, så syns jeg det er grådig urettferdig... spyr som en gris, stort sett hele dagen, men legger allikevel på meg. Det er jo bra, egentlig... men det føles litt urettferdig allikevel! :p

Tror årsaken ligger i at jeg får i meg mye av næringen før jeg kaster opp.

+ at jeg spiser en GOD del såkalt junk! ;)

Jeg har begynt å gå opp igjen nå, ligger vel ca på startvekt :) Er 15 uker i dag med tvillinger

Gått ned 8 kg til nå, så er ille, er tynn fra før:S

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

14+1 idag. Når jeg var 12 uker hadde jeg gått opp 2 kg:)men jeg har spydd en del, og spist mye dritt og lort.. 14+1 idag og føler meg som ei bolledeig..så har sikkert gått opp betydelig mer!

Sent from my iPad using BV Forum

Är en plass mellan 14-16 uker på vei och har gått upp 1,3 kg.
Ganska likt som sist gång - Slutade då på +14 kg, varav hälften kom de sista månaderna!:-)

Gått opp ca 2 kg, og er 12+3 i dag! :)

Back
Topp