mageboeren
Betatt av forumet
Har vel gått ned ca 3 kg og er 11+1 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herEr i uke 10, står på stedet hvil. Men er sørgelig kvalm å stort sett alt kommer opp
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har rett og slett ikke turt å gå på vekten, så jeg er lykkelig intetanende ...Det sies jo at man frem til 12 uke kan ha gått opp 5kg, eller tatt av seg vekt grunnet kvalme/oppkast.
Har du merket noe til dette? Hvor langt er du på vei?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Har lagt på meg 1 kg og er 11+0 i dag. Har i likhet med mange andre spist ofte for å holde kvalmen borte. Fikk beskjed av legen min om å være forsiktig med maten, så jeg ikke la på meg for mye. Hun mente det ikke var vanlig å legge på seg så tidlig. Heldigvis får jeg si, har jeg vært gravid en gang tidligere og gikk opp tidlig da også. Endte på 12 kg totalt. Jeg er o utgangspunktet normalvektig og veier 54 kg nå. Ble rett og slett litt satt ut av legen..
I alle dager, det er det rareste jeg har hørt -gått opp 1kg i første trimester og prater om å være forsiktig med mat?? Og i tillegg lyver han jo, det er mange som legger på seg fordi de spiser mer for å holde kvalmen unna. Bra du har vettet i behold i alle fall
Jeg aner ikke! Pleier ikke å veie meg,i grunn. Vil tippe at jeg har gått litt opp; magen er i hvert fall godt synlig