Har du gått opp eller ned i vekt?

Har vel gått ned ca 3 kg og er 11+1 i dag.

Det sies jo at man frem til 12 uke kan ha gått opp 5kg, eller tatt av seg vekt grunnet kvalme/oppkast.
Har du merket noe til dette? Hvor langt er du på vei?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg har rett og slett ikke turt å gå på vekten, så jeg er lykkelig intetanende ... :p

Jeg aner ikke! Pleier ikke å veie meg,i grunn. Vil tippe at jeg har gått litt opp; magen er i hvert fall godt synlig ;)

Gått opp 0,5 kg! Er utrolig dårlig, får ikke i meg mye om dagen:( er 8+5 uker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått ned ca 5 kg, pga kvalme og oppkast. Tror ikke jeg har veid så lite siden videregående, jeg har ikke så mye å gå på.. Mannen sier jeg begynner å magres ut, jeg håper i grunn jeg snart går opp litt igjen. Tærer på kreftene dette, ligger jo stort sett på sofaen så jeg bruker jo lite energi, men bare det å dusje krever mye :/ MEN snart vil sikkert kvalmen forsvinne :)

Har lagt på meg 1 kg og er 11+0 i dag. Har i likhet med mange andre spist ofte for å holde kvalmen borte. Fikk beskjed av legen min om å være forsiktig med maten, så jeg ikke la på meg for mye. Hun mente det ikke var vanlig å legge på seg så tidlig. Heldigvis får jeg si, har jeg vært gravid en gang tidligere og gikk opp tidlig da også. Endte på 12 kg totalt. Jeg er o utgangspunktet normalvektig og veier 54 kg nå. Ble rett og slett litt satt ut av legen..

I alle dager, det er det rareste jeg har hørt -gått opp 1kg i første trimester og prater om å være forsiktig med mat?? Og i tillegg lyver han jo, det er mange som legger på seg fordi de spiser mer for å holde kvalmen unna. Bra du har vettet i behold i alle fall :)

Gått opp 2 kg og er 10+5 i dag. Slutta og å trene fordi eg var redd for å miste, men prøver å gå turer i vekene når eg har overskudd til det. Spiser og oftare og mindre enn før, merker det hjelper i forhold til kvalmen. Håper det ikkje blir den store vektoppgangen, då eg har litt ekstra fra før..

Gått opp 2,5 kg.. Er 11+6, finnes ikke kvalm, har aldri vært det heller, har bare fått veldig god matlyst :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Jeg veier vel omtrent det samme som før jeg ble gravid - kanskje gått opp et kilo eller to.. Men vanskelig å si ettersom vekten har variert fra dag til dag fordi jeg har vært en del kvalm og ikke hatt så mye matlyst. Det har kommet seg i det siste da, så nå får jeg i meg litt mer mat hver dag enn jeg gjorde de første 8-9 ukene..

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Er i uke 9+0 nå, og ikke gått opp eller ned. Men merker kroppen forandrer seg og jeg ser feitere ut enn vanlig... :( Er ikke dårlig og kvalm, men spiser mye feil mat fortiden pga av jeg er matlei...

Jeg er 12+2 i dag og har gått opp 2-3kg. Gikk opp 3-4kg til uke 8, men har begynt og gå litt ned igjen nå pga jeg føler at magesekken ikke har så mye plass lenger. Kanskje like greit når man har litt ekstra og ta av ;) Selv om ikke legen var så happy med det da...

Aner ikke om jeg har gått opp i vekt. Men har sikkert det. Med sønnen gikk jeg opp 5 de første tre mnd.

I alle dager, det er det rareste jeg har hørt -gått opp 1kg i første trimester og prater om å være forsiktig med mat?? Og i tillegg lyver han jo, det er mange som legger på seg fordi de spiser mer for å holde kvalmen unna. Bra du har vettet i behold i alle fall :)

Det verste der er kanskje at det er en kvinnelig lege..

Jeg er 13 uker i dag, har gått opp ca 2,5 kg. Ikke så flink til å trene, og kostholdet er så som så. Men får fremdeles på meg buksene, så går fint foreløpig:)

Jeg har gått opp 2 kg allerede! Er jo bare 8+4:0

Jeg har akkurat samme vekt som før jeg ble gravid, men føler meg likevel mer slapp i fisken :)

Gått opp 1,5 kilo å er 11+3 i dag :)

Back
Topp