Har du gått opp eller ned i vekt?

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Det sies jo at man frem til 12 uke kan ha gått opp 5kg, eller tatt av seg vekt grunnet kvalme/oppkast.
Har du merket noe til dette? Hvor langt er du på vei?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har aldri veid så mye som jeg gjør nå. Gått opp ca 3 kg.. Kanskje litt mer... Men nå spiser jeg bare dritt mat og har ikke spydd. Er 11+1.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

9+3 her. Har vært kvalm i 3-4uker nå og er igrunnen på stedet hvil vektmessig, har svingt litt opp og ned med 1 kilo og 2 kanskje alt etter hvor mye/lite jeg har spist.. :)

12 uker å ned 5 kilo, kvalm som en gammel dranker :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gått ned 1 kilo og er 9 uker i dag:) nå sliter ikke jeg med kvalme da men jeg klarer rett å slett ikke å få i meg mer mat:(

❤️ 29.06.14 ❤

Jeg har gått ned ca 3 kg, men det går greit :P Har litt ekstra å ta fra hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk først opp 5 kg, men nå går jeg ned igjen pga kvalmen :(

Appen

Jeg er 11+3 i dag.. Og jeg har gått ned 2,5 kg. Hadde litt å ta av så det går helt greit. Men jeg kjenner at jeg skulle ønske jeg ikke gikk ned mer nå. Rett og slett fordi jeg kjenner at det tærer på kreftene.

Er 9 + 4 og ned 2 :(
Kaster ikke opp. Brekker meg men ingenting kommer ut. Men kvalme, hodepine og utmattelse gjør at jeg sliter med å få i meg nok mat...
Kjøtt klarer jeg ikke! Men kiloene kommer fort nok på igjen tipper jeg :)

Jeg er 12+2, og har gått opp 1,5 kg. Har slitt mye med kvalme, men har "småspist" bort kvalmen mye:)

Gått opp ca 4-5 kg. Holder kvalmen unna ved å spise, så spiser hver 2-3 time. Sukk. Kaster ikke opp, bare brekker meg.
Var helt likt forrige svangerskap også, da la jeg på meg 14 totalt, mest i starten.

Har lagt på meg 1 kg og er 11+0 i dag. Har i likhet med mange andre spist ofte for å holde kvalmen borte. Fikk beskjed av legen min om å være forsiktig med maten, så jeg ikke la på meg for mye. Hun mente det ikke var vanlig å legge på seg så tidlig. Heldigvis får jeg si, har jeg vært gravid en gang tidligere og gikk opp tidlig da også. Endte på 12 kg totalt. Jeg er o utgangspunktet normalvektig og veier 54 kg nå. Ble rett og slett litt satt ut av legen..

Jeg har gått opp 5 kg, og synes det er ganske hårreisende mye! Men jeg har sluttet å trene pga angst for å miste (pling i bollen, jeg vet), men spiser like mye som før, helst litt mer... Men legen sa at 5 kg opp nå i begynnelsen ikke var unormalt, jeg måtte bare passe på å ikke fortsette med veldig vektoppgang. Har to uker igjen til jeg når uke 12, og har tenkt å ta opp yoga, styrke og turgåing etter det. Så det jevner seg vel ut, håper jeg:)

Her har jeg gått opp ca 3 kg,og er 11+4 i dag. Har spist jevnlig for å holde kvalmen i sjakk...

Back
Topp