LilleFersken <3
Betatt av forumet
Har du fortalt sjefen om spiren? Eller hvor lenge tenker du å holde deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å vente til etter jul? [emoji23]Nei, venter nok en stund med det. Sist sa jeg det etter jul, satser på noe lignende denne gangen og
Yay for autocorr [emoji23] skulle så klart stå oulÅ vente til etter jul? [emoji23]
Haha, ja, det ga litt mer mening [emoji16]Yay for autocorr [emoji23] skulle så klart stå oul![]()
Ja, hadde nok vært litt sært å si ifra etter at ungen er ute [emoji14] (født i november)Haha, ja, det ga litt mer mening [emoji16]
Samme som meg detJeg jobber med farlige kjemikalier og virus, så jeg har sagt ifra til sjefen og nærmeste kollegaer slik at de tar over jobben. Gidder ikke å lyve hele tiden.[emoji4] Hadde jeg hatt en vanlig (ufarlig) jobb ville jeg ventet med mindre jeg ikke kunne gjøre jobben skikkelig på grunn av kvalme osv...
Kommer til å si det ganske tidlig, rundt uke 6 kanskje. Dette pga jeg ikke kan få pasienter som skal ha cellegift og sånt, samt slippe å reise til brukerne som røyker mye inne. Jobber i hjemmesykepleien Sa i fra tidlig sist også og det var egentlig veldig godt når jeg da mistet, så fikk jeg forståelse for det og noen å snakke med!