Har du fortalt sjefen?

Den dagen vi fant ut av spiren måtte jeg ha legepapirer på arbeid jeg ikke kan utføre på jobb. Legen kunne selvfølgelig unngå å skrive grunnen, men jeg følte det ble så dumt når det er en så stor % av arbeidet mitt det gjelder. Så her fikk heller sjefen vite det, men med munnkurv.

Planen er å vente så lenge som mulig. Har kontorjobb så burde gå greit. :) Hvis jeg blir enda trøttere og får mye kvalme framover kan det nok være jeg velger å fortelle det tidligere.

Nei, venter nok en stund med det. Sist sa jeg det etter jul, satser på noe lignende denne gangen og

Nei, ikke enda. Men holder på å sovne i 13-tiden. Denne uken har det vært få på kontoret og det har gått greiere. Men jeg merker at jeg ikke er like "skarp" som jeg pleier å være. Jeg får se an formen. Hjemmekontor et par dager i uken kunne vært fristende for å sove mer (slippe en time kjøring). Skal på tul på mandag, hvis alt er greit der føles det i hvert fall lettere å skulle si noe.

Jeg jobber med farlige kjemikalier og virus, så jeg har sagt ifra til sjefen og nærmeste kollegaer slik at de tar over jobben. Gidder ikke å lyve hele tiden.[emoji4] Hadde jeg hatt en vanlig (ufarlig) jobb ville jeg ventet med mindre jeg ikke kunne gjøre jobben skikkelig på grunn av kvalme osv...

Jeg venter nok noen uker til med å fortelle det :)

Jeg har sagt det til min sjef og til noen av mine ansatte. Må ha tilrettelagt arbeidsforhold da jeg kaster opp uten forvarsel..

Jeg jobber med farlige kjemikalier og virus, så jeg har sagt ifra til sjefen og nærmeste kollegaer slik at de tar over jobben. Gidder ikke å lyve hele tiden.[emoji4] Hadde jeg hatt en vanlig (ufarlig) jobb ville jeg ventet med mindre jeg ikke kunne gjøre jobben skikkelig på grunn av kvalme osv...
Samme som meg det ;)

Kommer til å si det ganske tidlig, rundt uke 6 kanskje. Dette pga jeg ikke kan få pasienter som skal ha cellegift og sånt, samt slippe å reise til brukerne som røyker mye inne. Jobber i hjemmesykepleien Sa i fra tidlig sist også og det var egentlig veldig godt når jeg da mistet, så fikk jeg forståelse for det og noen å snakke med!

Nei, håper å vente lengst mulig med å fortelle. Håper også formen er bedre dette svangerskapet så jeg slipper å sykemelde meg. Hun er der at hun mener graviditet er ingen sykdom (det er det forsåvidt heller ikke, men guud det kan føre til mange plager!) og ingen grunn til å sykemelde seg.

Kommer til å si det ganske tidlig, rundt uke 6 kanskje. Dette pga jeg ikke kan få pasienter som skal ha cellegift og sånt, samt slippe å reise til brukerne som røyker mye inne. Jobber i hjemmesykepleien Sa i fra tidlig sist også og det var egentlig veldig godt når jeg da mistet, så fikk jeg forståelse for det og noen å snakke med!

Hvilke andre begrensninger tenker du på når du jobber i hjemmesykepleien? Mange tunge løft O.l da,.

Har sagt ifra til min leder og vår sjef. Greit å ha en forklaring til hvorfor man gjesper midt i samtaler og møter hver dag [emoji23]

Back
Topp