Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både tunge løft, ugunstige arbeidsstillinger, spesielt ved sårstell av leggsår, inn og ut av bil kan jo bli en utfordring etterhvert! Kommer til å se an formen og ta det derfra. Ikke så lett og tilrettelegge for oss egentlig, da går jo det veldig utover de andre og listene går ikke opp.. tror problemene blir størst når jeg begynner å få veldig mageHvilke andre begrensninger tenker du på når du jobber i hjemmesykepleien? Mange tunge løft O.l da,.
Både tunge løft, ugunstige arbeidsstillinger, spesielt ved sårstell av leggsår, inn og ut av bil kan jo bli en utfordring etterhvert! Kommer til å se an formen og ta det derfra. Ikke så lett og tilrettelegge for oss egentlig, da går jo det veldig utover de andre og listene går ikke opp.. tror problemene blir størst når jeg begynner å få veldig mage
de som SKAL ha cellegift? mulig jer spør dumt men denne var ny for meg. jeg jobber med kreftgruppen ofte [emoji33] kan du spesifisere litt så hadde jeg vært supertakknemlig.Kommer til å si det ganske tidlig, rundt uke 6 kanskje. Dette pga jeg ikke kan få pasienter som skal ha cellegift og sånt, samt slippe å reise til brukerne som røyker mye inne. Jobber i hjemmesykepleien Sa i fra tidlig sist også og det var egentlig veldig godt når jeg da mistet, så fikk jeg forståelse for det og noen å snakke med!
Vi har flere revmatikere som får Metrotrexate og en som får en subqutan inj med cellegift for et eller annet revma greier, skal jo ikke håndtere dette har jeg fått beskjed om. Også noen som får cellegift tbl, både kreftpasienter og revmatikere som jeg helst ikke skal ta på i allefall, men de kan jeg gå til hvis de tar pillene selvde som SKAL ha cellegift? mulig jer spør dumt men denne var ny for meg. jeg jobber med kreftgruppen ofte [emoji33] kan du spesifisere litt så hadde jeg vært supertakknemlig.
Jeg gikk rett inn på google. [emoji28] Er helst kroppsvesker fra disse pasientene som er skadelige for fosteret ettersom jeg forstod. Nå håper jeg bare at jeg kan klare å unngå denne gruppen, da jeg er redd "nyheten" kommer altfor fort ut ellers......Vi har flere revmatikere som får Metrotrexate og en som får en subqutan inj med cellegift for et eller annet revma greier, skal jo ikke håndtere dette har jeg fått beskjed om. Også noen som får cellegift tbl, både kreftpasienter og revmatikere som jeg helst ikke skal ta på i allefall, men de kan jeg gå til hvis de tar pillene selv
Pleier å lese pakningsvedlegg jeg, der står det gjerne om gravide kan håndtere medikamentet. Ellers er jeg av holdningen om at jeg ikke tar sjansen på noen av disse preparatene, selv om sannsynligheten for at jeg får det i meg er liten. Heldigvis håndterer brukerne kroppsvæskene sine selv I allefall de som bruker disse preparatene hos oss!Jeg gikk rett inn på google. [emoji28] Er helst kroppsvesker fra disse pasientene som er skadelige for fosteret ettersom jeg forstod. Nå håper jeg bare at jeg kan klare å unngå denne gruppen, da jeg er redd "nyheten" kommer altfor fort ut ellers......
Sist fortalte vi det i uke 7, men endte i MA som ble oppdaget uke 12... Usikker hvor lenge vi venter denne gangen.
Mye mulig det blir gjennomskuet i løpet av neste uke når vi skal ut og spise inkl overnatting med jobben. Vanskelig å komme med unnskyldning når jeg må takke nei til vin [emoji15]
Ta med deg alkoholfri vin? Si at du må ha en egen vin som du tåler? At du har fått en del hodepine osv av 'hva som helst' av viner. Ikke la dem lese på flaska![]()