Har du en dato du håper på

Jeg håper mini kommer på st.hans aften 23. Juni. Det er helt på starten av sommeren og han slipper da å ha bursdag i fellesferien når mange er bortreist på ferie[emoji4] Jeg har termin 1. Juli.
 
Har termin 02.07.2017 fin dato det Jeg har selv bursdag 05.07 så håper hun får en egen dag for hennes del.
 
Jeg har siste mulige eksamen 21 dager før termin :p vil gjerne ha de dagene til avslapping jeg og:p

Ja, den forstår jeg! Det er liksom noe veldig deilig med å kunne slappe godt av helt uten eksamensnerver før livet blir snudd helt opp ned! [emoji23]
 
Har termin 10 juli. Om han skulle bestemme seg for å komme litt tidlig er 16 juni en veldig spesiell dato for meg :Heartblue Ellers tenker jeg at han kommer når han kommer, hvilken dato det blir er ikke så farlig!
 
Jeg har termin 27.juni. Ønsker helst at han fødes etter termin pga permisjonslengde, men synes 7.7.17 hadde vært en fin dato. Men kommer jeg så langt er jeg nok drittlei og vil bare ha ham ut uavhengig av dato [emoji13]
 
Har termin 25/7 på min avdøde mors bursdag, så det hadde vært hyggelig om h*n kom da. Ellers vil jeg føde 7/7 fordi det er 18 dager før termin og de to andre barna mine kom 18 dager før :)
 
Jeg har siste mulige eksamen 21 dager før termin :p vil gjerne ha de dagene til avslapping jeg og:p

Når jeg studerte var det ei som enten hadde eksamen eller semesteroppgave (ikke i min klasse), der riene vist nok startet mens hun holdt på med oppgaven.. Hun gjorde seg ferdig, var innom min klasse en tur før hun fant ut at det kanskje skulle få kontakt med mannen:p uvisst hva resultatet på oppgaven ble, men alt går om man er innstilt på det:D
 
Termin egentlig 03. August. Synes 17. Juli hørtes så fint ut [emoji14] da blir det ikke prematur denne gang.
 
Har termin 17.07.17. Født på termin før, så satser på det. Ellers vil jeg gjerne ha litt tidligere ettersom formen er så dårlig. 4.juli hadde vært perfekt
 
oul termin er 14 juli, men håper hun kommer nærmere den terminen jeg har regnet meg fram til som er 8 juli.
gleder meg bare sånn til å endelig se henne <3
 
Har termin 28 juni, og håper jeg slipper å gå langt over termin. Håper han kommer 1 uke før:p
 
Har gått en uke over termin før, så da regner jeg liksom med at det blir 17.07. Men siden tredjemann er en luring kan det vel likesågodt bli før termin denne gangen :p
 
Back
Topp