Har du en dato du håper på

M

Moderator Irene

Guest
Når har du termin?
Har du en dato som du "håper" litt den lille heller kommer på? :D Og hvorfor?
 
Ja, jeg har termin 15.07.17 , håper å føde den 17.07.17 siden det ser så fint ut , haha:)) Men vi får bare vente og se hva hun vil
 
Jeg har termin 24. juli. Jeg har ikke tenkt så veldig mye over dato annet enn at jeg ikke er så syyykt gira på å føde den 22.? Men det er jeg vel neppe alene om!
 
Ja, jeg har termin 15.07.17 , håper å føde den 17.07.17 siden det ser så fint ut , haha:)) Men vi får bare vente og se hva hun vil

Haha, håper på lik dato, men d er fordi jeg er bedt i bryllup den15 og vil ha med meg d [emoji23]
 
Jeg har termin 12.07, bursdag selv den 14.07 og håper hun får sin egen dato! Om hun kom den 15 hadde vært fint, da blir hun født på min avdøde mormors bursdag (hun hadde fylt 81 i år), og siden hun skal kalles opp etter samboers mormor hadde det vært koselig med en link til begge oldemødrene :Heartred
 
Har termin 13.07, en torsdag, og siden begge ungene er født en torsdag, og nærme termin, så tror jeg lillesøster blir født 13.07 :)


Håper hun ikke kommer 08.07, da har eldste bursdag, også må hun helst komme etter juni er over, siden jeg har eksamen og slikt :p
 
Har termin 13.07, en torsdag, og siden begge ungene er født en torsdag, og nærme termin, så tror jeg lillesøster blir født 13.07 :)


Håper hun ikke kommer 08.07, da har eldste bursdag, også må hun helst komme etter juni er over, siden jeg har eksamen og slikt :p
 
Har termin 26.7, og bestemoren har bursdag 24.7. Har født før termin på kommende storesøster, så blir spennende å se hvilken dag det blir, er egentlig ikke så nøye så lenge hun ikke velger å bli lenge på overtid, eller lenge før[emoji6]
 
Har termin 21/7 og håper på å føde 16 eller 17 siden vi har 1 års bryllupsdag den 16 og 17/07/17 er en nokså stilig dato:)
 
17.07.17 er jo en ganske morsom dato da, jeg har termin 11.07.17 og skal tåle å gå noen dager på overtid :p Ellers så kan han godt komme den 12. :)
 
Jeg håper jeg slipper å gå så veldig mye på overtid. Men 07.07.17 hadde vært en artig dato å få! Ellers føler jeg meg klar til at juli kan komme snart! Bare litt over 2 mnd igjen nå!
 
Har termin 21.07, mannen har bursdag 23 - så trenger ikke komme den dagen, slik at han får en egen dato. Ellers så kan han godt komme i juli og ikke vente til august
 
Jeg har termin 24. juli. Jeg har ikke tenkt så veldig mye over dato annet enn at jeg ikke er så syyykt gira på å føde den 22.? Men det er jeg vel neppe alene om!

Du er ikke alene om det! Jeg har termin 20.juli og 22. er ikke akkurat ønskedatoen.
 
Det morsomme hadde vært å født 17.07.17. Da har begge våre barn, pluss alle tante-/onkelbarn på begge sider bursdag hvor datoen de er født på er samme tall som årstallet. Men ellers håper jeg julidatoene kommer snart! Selv om vi har mye å gjøre enda så kjenner jeg på formen at jeg kommer til å være veldig sliten mot slutten..var ikke sånn med storebror[emoji849]
 
Har termin 13.07, en torsdag, og siden begge ungene er født en torsdag, og nærme termin, så tror jeg lillesøster blir født 13.07 :)


Håper hun ikke kommer 08.07, da har eldste bursdag, også må hun helst komme etter juni er over, siden jeg har eksamen og slikt :p

Jeg har termin 24.07, og er ikke så fryktelig nervøs for at hun blir født i juni! Men jeg har siste eksamen 1. juni, så er fint å kunne slappe godt av før termin! Hehe!
 
Jeg har termin 24.07, og er ikke så fryktelig nervøs for at hun blir født i juni! Men jeg har siste eksamen 1. juni, så er fint å kunne slappe godt av før termin! Hehe!


Jeg har siste mulige eksamen 21 dager før termin :p vil gjerne ha de dagene til avslapping jeg og:p
 
Termin 26. Og håper på termin [emoji15][emoji12] da er storebror ferdig med ferie og han kan bli sendt i bhg om nødvendig :)

Men har ikke noen spesielle datoer jeg ønsker sånn egentlig :)
 
Hadde vært stas med 07.07.17 eller 17.07.17. Vil helst ikke ha den 22.7, men skjer det så skjer det. Og vi kunne jo kanskje unngå 18.7 også, da har både nevø og to tanter bursdag [emoji6] Men samme er det, blir en spesiell dag uansett, og jeg gleder meg!
 
Back
Topp