Har du en bibel?

nei har ikke bibel, men jeg har koranen på norsk og arabisk:)

Ja det har jeg[;)]

ORIGINAL: Chumalunga

Joda, jeg har ca 340 stykker! [:)] På 335 forskjellige språk!

Samler du eller tuller du bare?

jeg har min konfirmantbibel.

Nei.
Jeg har hatt en, jeg fikk jo en utdelt på baneskolen en gang, men den er nok sammen med mamma sine ting.
Kanskje hun har gitt den vekk eller kastet den, hvem vet.

Vi fikk en veldig fin bibel da vi giftet oss. Vi er ikke personlig kristen men synes den er et flott minne om en stor dag [:)]

Vel, jeg har en bibel. Den stammer fra konfirmasjonsforberedelsene, tror vi kjøpte den i kirka da vi begynte der. Så jeg har.

Men jeg har den ikke i hus så vidt jeg vet. Tror den er hjemme hos mamma og pappa, med den tråden pent plassert på juleevangeliet...

Muligens har jeg likevel en bibel i hus, jeg lurer nemlig på om min manns bibel er her... men usikker.

Svaret er: Jeg vet faktisk ikke om jeg har en bibel i hus...

Trooor det. Et eller annet sted... [&:]

Jah.. tru jeg har to.. en jeg fikk når jeg var liten og en fra komfirmasjonen[8D]

Nei.

Jeg har en, fikk til til sendt av en fra kenya som ringte på døra mi her en dag. Han var så sjokka over at jeg ikke fantes kristen, eller fasinert er vel rette ordet. Så han lurte på om han kunne sende meg en bibel. Ja værsågod sa jeg. Har faktisk tenkt å lese den, må bare finne tid.

Samboeren har 2 veldig gammle små personlige bibler fra 1800 tallet.[:)]

ingen av oss er kristne, bare kjekt å ha.[8D]

Ja. Har vel den jeg fikk som konfirmant, og så har Sebastian fått da han ble døpt. Men de står bare og samler støv, er ikke noe særlig troende akkurat.

Back
Topp