Har du ein hobby?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Har du noe du driver på med når du ikke er på jobb eller med familie? Er det en hobby du ser for deg at du fortsetter med etter at babyen har kommet?

Håper jeg får en liten turkamerat, og at jeg og lillegiútt kanskje kan bli bitt litt av pappans sykkelhobby.

liker å sy. det er noe som gjør at jeg kobler helt ut!

Foto, strikking, sy enkle ting, lese, tegne... Har mange hobbyer, og kommer nok til å fortsette med de - selv om hobby for meg er overskuddsprosjekt.

Hobbyen min er å lese og hekle :) jeg elsker også å gå tur i fjellet/fjellsidene, men det er ikke blitt så mye av det ;)

Jeg spiller volleyball i 3.divisjon til vanlig og har hest, men har ikke drevet med volleyball siden desember og hesten har jeg nesten ikke noe nå pga rideforbud og bekkenløsning, så lite med hobbyer fortiden :p

Jeg spiller volleyball i 3.divisjon til vanlig og har hest, men har ikke drevet med volleyball siden desember og hesten har jeg nesten ikke noe nå pga rideforbud og bekkenløsning, så lite med hobbyer fortiden :p

Ser for meg å fortsette med volleyballen etter baby er kommet hvertfall. :) tenkte å begynne så smått utpå høsten/vintern igjen :)
Hesten er mer usikker.. Tar mye tid, men håper å få litt hjelp noen dager i uken så skal det vel la seg ordne..

Jeg syr sauskinnsfeller og trykker å skriver etter ønske:) også har vi hest til låns:) også baker jeg på bestilling til bursdager, bryllup, barnedåp ol

Her er det lesing, baking og generell matlaging det går i :) Har av og til også perioder med mer eller mindre manisk strikking, men den dilla har kjipt nok vært totalt fraværende i graviditeten, så lille jenta vår får ingenting hjemmestrikket fra meg :oops:

Har et par hester og en hund som er mine:) Liker meg veldig godt på kjøkkenet også, baking og kokkolering:))

Har hest, men må innrømme at det har blitt lite av det de siste årene (har ei som rir/steller han). Ellers er hobby trening, og ellers prøver jeg å prioritere sosialt sammen med venner. Liker også å lese bøker, men har vanskelig å legge det fra meg hvis jeg først begynner.

Trening (styrke og kondisjon) er en hobby jeg akter å fortsette med! I tillegg til strikking og hekling. En gang skal jeg ta opp musikkhobbyen igjen:)

Back
Topp