Har du det ryddig?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
I perioder klarer jeg å holde rommene som er synlig for besøk ryddig, men så er det perioder hvor alt bare sklir ut og man må panikkrydde før besøk :P

Ikke i nærheten, nei

Ryddig nesten hele tiden:P
Jeg har ryddemani desverre, rydder HELE Tiden..

Er vell ryddig hele tiden. Støvsuger vær dag. Vasker gulv minimum en dag i uken. Mer ved behov. Bad 2 ganger i uken :)

Nei :)

Skulle ønske det var ryddig hele tiden, men rekker ikke å rydde før ting blir liggende overalt... :-/

Midt i mellom? Det er ikke så rotete at jeg ikke blir glad for besøk, men veldig sjeldent helt strøkent. Jeg har det ikke så rotete som mange jeg kjenner, men heller ikke så ryddig som noen andre jeg kjenner. Jeg rydder ikke hele tiden, men jeg rydder hver dag, så jeg trenger heller ikke ta noen stor sjau. Føler meg helt middels her.

Føler jeg rydder hele tiden, men aldri helt ryddig nei! Går forøvrig aldri tomhendt. Tar liksom alltid med noe som er feilplassert, men tross innsatsen: sjeldent helt fotballfrue ryddig :P

Mens barna styrer på er det rotete, men jeg tar alltid runden på kvelden. Har faste dager der jeg støvsuger og vasker, men støvsugeren og vaskekosten kommer frem titt og ofte utenom. Må feks vaske over kjøkkengulvet hver dag.

Barna får lov å leke, rote og styre på, men jeg klarer ikke slappe av på kvelden før jeg har fått unna rotet. Slik er det bare :p

Nei, eg kjøpte dessverre et ødelagt kjøkken som blir kaotisk med en gang eg snur ryggen til...

Det er rotete her ganske ofte, men skittent er det ikkje. :)

Føler vi har god kontroll på allt utenom kjøkkenet. Der vokser oppvasken seg fort stor om vi har det travelt. Gleder meg virkelig til å få koblet på oppvasmaskinen! Skjønner ikke at folk kan ha tid/ork til å stå over oppvaskkummen 2-3 ganger daglig. :p

Nei, dessverre :P Vi er litt rotete av oss her i huset, så noe rot her og der er det hele tiden :( Blir stresset av det, men klarer aldri å få orden overalt!

Rydder så det er strøkent hver kveld etter unga er lagt. Orker ikke sette meg ned og se på rot
Samme her.kan ikke sette meg ned om det er rot.
Men rot blir det jo hele tiden. Å jeg rydder vasker hele tiden.
Tar stor vask en gang i uka. Holder kjøkkenbenken ren konstant! Å små rydder konstant.
Klær og klesvask blir nedprioritert. Det tar jeg mer i omganger annenhver dag ca!

Her er det stortsett rydding. Eneste som kan flyte litt er lekene til mini, men de ryddes hver kveld eller når han er ferdig å leke :)

Synes jeg rydder et eller annet hele tiden, og likevel er det sjeldent strøkent her. Men sånn tålelig ser det ut.
Men er ikke akkurat uvanlig at jeg bretter klær mens mini sniker seg bak meg og røsker ut alle klærne (tror at han hjelper til hihi!), jeg henger opp på klesstativet, og han står under og drar ned, jeg setter inn i oppvaskmaskinen og han tar ut på andre siden. Eller at jeg tar ut av vaskemaskinen for å henge opp og han samtidig putter inn noe skittent -.-
Sååå... terskelen min er ikke så høy lengre for når jeg er fornøyd ;)

Ikke alltid ryddig, men ikke skittent :)

Back
Topp