Har du det ryddig?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ikke til enhver tid, men jeg rydder og vasker noe hver eneste dag :)
Liker at det ser ordentlig ut rundt meg ;)

Ett ord nei :p

Her er det bare ryddig rett etter at vi har rydda :-P

Som regel. Nå er faktisk stua fortsatt ryddig etter at jeg ryddet og moppet gulvet i ettermiddag ;-)

Har det vel relativt ryddig vil jeg si. Enklere nå som jeg har en niåring i heimen som ikke leker med så mange leker lenger. Han rydder på plass det han har brukt selv (riktignok må jeg minne ham på det/mase noen ganger først, men ;) ......). Generelt er jeg ganske ryddig av meg og trives best da. Har stort sett fast plass til alle ting. Det gjør det enklere på alle måter. Tar alltid en siste runde før jeg legger meg, for å få bort de siste småtingene. Deilig å stå opp og vite hvor jeg finner ting på morgenen (for jeg er dødstrøtt når jeg står opp = trenger orden rundt meg).

Rydder og vasker litt hver dag, men sjelden det er striglet :p Noen dager er det mer rot enmn andre dager :)

Stort sett alltid ryddig her! Blir helt stresset av rot, og blir fort gretten om jeg ikke har ting på stell! :p
Helt enig. Jeg får ikke helt ro når det er slik. Og akkurat nå har det sklidd helt ut i helgen og jeg merker humøret er helt bånn!

Her blir det sjeldent/aldri så rotete at det er flaut dersom noen kommer innom på uanmeldt besøk. Men strøkent er det særdeles sjeldent! :P

Nope, har ryddesjau i ny å ne.
Har som mål å ha det såpass ryddig at jeg tåler uanmeldt besøk, men det er sjelden kost ja.

Back
Topp