Har du det ryddig?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Til enhver tid eller tar du ett sjau innimellom?
Jeg skulle ønske jeg klarte å ha det sånn tålig ryddig hele tiden, men det sklir desverre litt ut... Tar ett sjau når jeg vet vi får besøk ;)

Har det reint og pent hele tiden :-) Når barna er hjemme så flyter det med leker men så fort de er lagt seg så er det ryddet igjen :-D
Vasker gulv og støvsuger gulv hver dag :-)

Legger på plass ting etter jeg har brukt det. Gjerne ifm noe jeg gjør. Tar mye kortere tid enn å måtte ta ryddeøkter, og så er det hele tiden ryddig.

Hehe midt i mellom kanskje? Kunne godt vært ryddigere ut fra at vi ikke har så stor leilighet og at sofaen spiser mye plass men har sett verre :-). Men jeg synes godt det kunne vært mer ryddig spesielt på kjøkkenbenken

Her er det vel litt sånn midt i mellom, aldri så ille at jeg trenger å ta en skikkelig sjau, men litt rot her og der er det :p

Stort sett alltid ryddig her! Blir helt stresset av rot, og blir fort gretten om jeg ikke har ting på stell! :p

Rydder så det er strøkent hver kveld etter unga er lagt. Orker ikke sette meg ned og se på rot

Nei det er ikke strøket hele tiden men det er ikke værre enn at det tar 3 min å legge ting der de hører hjemme, brette teppe og sette opp putene i sofaen. Det verste er vel de skittene flaskene før de vaskes, der ser rotete ut på benken min da...

Jeg er ikke noe ordensmenneske, så nei. Men prøver å holde det sånn noenlunde greit slik at det ikke blir krise om det ringer på døra :p mye lettere å holde orden her nå etter mini begynte i bhg og pappan er tilbake på skolebenken (de to var hjemme sammen et år, det vistes godt for å si det mildt :p ).

Ikke hele tida, men en gang i løpet av dagen blir det rydda :) som regel...
Er ikke verre enn at vi kan få uanmeldt besøk uten å få aldeles panikk, men det er fordi jeg er sykemeldt og ikke har anna å ta meg til ;) Men får ikke støvsuge og vaske gulv, så rent er det ikke...

Nei :p men vi har det rent. Jeg støvsuger ofte, men det ligger mange ting overalt og lager rot :p

Har det ganske ryddig hele tiden. Men rent er det ikke alltid. Har en mann som syns det ikke trengs å vaskes så ofte og jeg prøver å demonstrere ved å ikke være den som vasker hver gang :p ( ikke at det funker altså :p)

Nei!! Ikke ryddig til enhver tid. Men syns ikke det ser helt bomba her heller :) det er ok for en småbarnsfamilie. Har lært meg å senke kravene.

Det er langt fra strøkent her, men jeg er ryddigere nå enn noensinne før. Pleide å være kjemperotete av meg. :p hadde vi ikke hatt dyr som røyter ville det sett ganske bra ut her. :)

Back
Topp