Har du delt nyheten?

Tuppeline17

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hvor mange er det av dere som har delt nyheten? Har dere delt det på Facebook også? Gjerne fortell hvordan dere delte det![emoji7]

Nei, ikke ennå, Men kommer til å dele det med barna nå på onsdag etter UL[emoji173]

Delt med litt av familien, resten av familien får vite det uka som kommer. Er 12+0 på onsdag. Kommer til å si det til noen venner/kollegaer etter jordmortimen i uke 13. Håper nemlig å høre hjerteslag da.. Facebook får vente til OUL [emoji4]

Delt med litt av familien, resten av familien får vite det uka som kommer. Er 12+0 på onsdag. Kommer til å si det til noen venner/kollegaer etter jordmortimen i uke 13. Håper nemlig å høre hjerteslag da.. Facebook får vente til OUL [emoji4]

Så koselig! Lykke til på Jordmortimen [emoji6][emoji173]️

Vi har delt. Er i uke 12+0 og vi var på ultralyd i dag og fikk vite at alt så kjempe bra ut, og hjerteslag var det, så vi valgte å gå ut med nyheten [emoji7] la ut et bilde av skoene til mannen, meg, mini og to par nyfødtsko, og skrev årstallene vi er født bak, også 2018 bak babyskoene. Tok også med et bilde av sønnen min som holder ultralydbildene [emoji4]IMG_2009.JPG (legger med bildet av det med skoene) er usikker på om jeg gjør det riktig men[emoji85]

Vi har delt. Er i uke 12+0 og vi var på ultralyd i dag og fikk vite at alt så kjempe bra ut, og hjerteslag var det, så vi valgte å gå ut med nyheten [emoji7] la ut et bilde av skoene til mannen, meg, mini og to par nyfødtsko, og skrev årstallene vi er født bak, også 2018 bak babyskoene. Tok også med et bilde av sønnen min som holder ultralydbildene [emoji4]Vis vedlegget 255629 (legger med bildet av det med skoene) er usikker på om jeg gjør det riktig men[emoji85]

Ååå så stas da! [emoji177] åsså så hyggelig med tvillinger [emoji7]

Hvor gammel er de? Og hvir langt på vei er du da?[emoji7]
Jeg er da 10+4, føler det er på tide å fortelle hvorfor mamma har vært så dårlig[emoji85] Barna er 10, 8 og 5 år gamle[emoji3] [emoji173]

Jeg er da 10+4, føler det er på tide å fortelle hvorfor mamma har vært så dårlig[emoji85] Barna er 10, 8 og 5 år gamle[emoji3] [emoji173]

Jeg har også lyst til å fortelle det til 4(straks 5)åringen, men frykter at han kommer til å skryte til alle, så vil prøve å vente til jeg skal dele det på fb selv først.
Bor i ei lita bygd, så vil ikke at det skal spre seg gjennom folkesnakk [emoji85]

Nå har vi sagt det, så si alle vet det :-)
Føler meg enda mer gravid og det er godt å være gravid og ikke skjule det mer nå. :-)

Så koselig! Lykke til på Jordmortimen [emoji6][emoji173]️

Tusen takk! [emoji173]️

På facebook vurderer vi å legge ut bilde av katten vår med skjerf med teksten «Jeg skal bli storesøster!» når den tid kommer. Vi er ganske opptatt av den katten så tror folk kommer til å synes det er morsomt [emoji14]

Du er flink som klarer å holde deg da, jeg døøør etter å fortelle det [emoji85] har fortalt det til familien min, men prøver å vente med fb.
Jeg GRUER til å fortelle det denne gang!:hilarious: min mor å min søster har ventet på en til i noen mnd allerede siden jeg ikke klarer å bli mettet på babyer ... men resten av familien og verden vil jeg ikke engang prøve å forestille meg reaksjonen på:joyful:

Tusen takk! [emoji173]️

På facebook vurderer vi å legge ut bilde av katten vår med skjerf med teksten «Jeg skal bli storesøster!» når den tid kommer. Vi er ganske opptatt av den katten så tror folk kommer til å synes det er morsomt [emoji14]

Så morsomt da![emoji23][emoji1319]

Jeg GRUER til å fortelle det denne gang!:hilarious: min mor å min søster har ventet på en til i noen mnd allerede siden jeg ikke klarer å bli mettet på babyer ... men resten av familien og verden vil jeg ikke engang prøve å forestille meg reaksjonen på:joyful:

Hehe, kjenner meg igjen i den. Jeg gruet meg også veeeldig til å fortelle det på grunn av at jeg er ganske ung (20) å ble gravid 7 mnd etter andremann ble født [emoji85] De tok det greit da, med et litt lattermildt «ånei»[emoji28] Blir ikke du heller mettet nei? Er redd for at jeg vil ha en til med en gang etter denne også, da har vi et problem, for vi har bare 4 soverom [emoji85]

Hehe, kjenner meg igjen i den. Jeg gruet meg også veeeldig til å fortelle det på grunn av at jeg er ganske ung (20) å ble gravid 7 mnd etter andremann ble født [emoji85] De tok det greit da, med et litt lattermildt «ånei»[emoji28] Blir ikke du heller mettet nei? Er redd for at jeg vil ha en til med en gang etter denne også, da har vi et problem, for vi har bare 4 soverom [emoji85]
Oysann:D haha , ja man føler man vil grave seg ned :) så dette blir nr 3?:) jeg fikk 3 barn på 2 år og 8 mnd å jeg klarte ikke annet enn å si NEI når familien spurte om vi ventet nr 3.. gubben sa Ja,men jeg brånektet å sa nei...:hilarious: nr 4 gikk veldig fint... 6 år etter nr 3.. men Nå!!:) lillegutt er 9 mnd åsså kommer det enda en:hilarious: skjemmes :laughing021 det er utrolig hvor bra det kan gå med 2 barn på samme rom ;) vi har HELDIGVIS stor nok bil å hus til EN til ,men ikke mer:)

Last edited:
Vi har delt. Er i uke 12+0 og vi var på ultralyd i dag og fikk vite at alt så kjempe bra ut, og hjerteslag var det, så vi valgte å gå ut med nyheten [emoji7] la ut et bilde av skoene til mannen, meg, mini og to par nyfødtsko, og skrev årstallene vi er født bak, også 2018 bak babyskoene. Tok også med et bilde av sønnen min som holder ultralydbildene [emoji4]Vis vedlegget 255629 (legger med bildet av det med skoene) er usikker på om jeg gjør det riktig men[emoji85]

Så fantasifullt! Herlig bilde!

Har ikke sagt noe, men er12+2 og det synes. Hvis alt er bra på ul imorgen, sier vi det nok til de nærmeste i løpet av noen dager. Føler meg ikke klar for å dele overhodet, siden jeg fortsatt ikke føler meg trygg på st det går bra, men siden det synes, er det bedre å fortelle enn å bli spurt...

Back
Topp