Har du delt nyheten?

Vi har delt. Er i uke 12+0 og vi var på ultralyd i dag og fikk vite at alt så kjempe bra ut, og hjerteslag var det, så vi valgte å gå ut med nyheten [emoji7] la ut et bilde av skoene til mannen, meg, mini og to par nyfødtsko, og skrev årstallene vi er født bak, også 2018 bak babyskoene. Tok også med et bilde av sønnen min som holder ultralydbildene [emoji4]Vis vedlegget 255629 (legger med bildet av det med skoene) er usikker på om jeg gjør det riktig men[emoji85]
Så skjønt:love7

Delt med litt av familien, resten av familien får vite det uka som kommer. Er 12+0 på onsdag. Kommer til å si det til noen venner/kollegaer etter jordmortimen i uke 13. Håper nemlig å høre hjerteslag da.. Facebook får vente til OUL [emoji4]

Åh- du er akkurat like langt på vei som meg:D

Har sagt det til de aller nærmeste, og resten får vite det etter ul 13+0, men kommer ikke til å legge ut noe på sosiale medier:p de som trenger å vite det får vite det tenker jeg :p

Åh- du er akkurat like langt på vei som meg:D

Har sagt det til de aller nærmeste, og resten får vite det etter ul 13+0, men kommer ikke til å legge ut noe på sosiale medier:p de som trenger å vite det får vite det tenker jeg :p

Sånn er det her også. Er ikke mest aktiv på sosale medier heller, så ville blitt veldig rart om det skulle postes der. :)

Sånn er det her også. Er ikke mest aktiv på sosale medier heller, så ville blitt veldig rart om det skulle postes der. :)

Akkurat samme med oss. Jeg sluttet fakrisk å bruke Facebook helt etter vi mistet i høst. Da fikk jeg nok av alle happyfacegreier folk la ut :p

Tenker at det er mer morsomt å plutselig møte noen man ikke møter så ofte når man har mage og at de blir overrasket feks. Eller så fungerer jungeltelegrafen godt vil jeg tro! Hehe:p

Akkurat samme med oss. Jeg sluttet fakrisk å bruke Facebook helt etter vi mistet i høst. Da fikk jeg nok av alle happyfacegreier folk la ut :p

Tenker at det er mer morsomt å plutselig møte noen man ikke møter så ofte når man har mage og at de blir overrasket feks. Eller så fungerer jungeltelegrafen godt vil jeg tro! Hehe:p

Ja. Jungeltelegrafen fungerer nok så absolutt. :hilarious: annonserte ikke stort med førstemann heller, men alle visste det ganske fort :hilarious:

Vi fortalte foreldrene og søskene våre i påska, og jeg hadde egentlig håpet "jungeltelegrafen" skulle virke videre ut i slekta på samboera side, men den gang ei. Vi er ikke så nære at vi ringer å sier "vi er gravid!", men føler også det blir ufint om de ikke får vite noe før det annonseres på facebook... :oops:

Oysann:D haha , ja man føler man vil grave seg ned :) så dette blir nr 3?:) jeg fikk 3 barn på 2 år og 8 mnd å jeg klarte ikke annet enn å si NEI når familien spurte om vi ventet nr 3.. gubben sa Ja,men jeg brånektet å sa nei...:hilarious: nr 4 gikk veldig fint... 6 år etter nr 3.. men Nå!!:) lillegutt er 9 mnd åsså kommer det enda en:hilarious: skjemmes :laughing021 det er utrolig hvor bra det kan gå med 2 barn på samme rom ;) vi har HELDIGVIS stor nok bil å hus til EN til ,men ikke mer:)

Ja dette blir nr 3 [emoji4] hehe! Juligutt du da? Min er født i august så er 8 mnd nå. Er spent på hvordan det skal bli med to som er så tette, men vil tro det går bra! De vil jo få mye glede av hverandre[emoji7] Venter du din femte? I alle fall, wow så sprekt! Har alltid sakt at jeg ønsker meg 5 barn [emoji4]

Har ikke sagt noe, men er12+2 og det synes. Hvis alt er bra på ul imorgen, sier vi det nok til de nærmeste i løpet av noen dager. Føler meg ikke klar for å dele overhodet, siden jeg fortsatt ikke føler meg trygg på st det går bra, men siden det synes, er det bedre å fortelle enn å bli spurt...

Masse lykke til på ul i morgen[emoji173]️[emoji173]️

Ja dette blir nr 3 [emoji4] hehe! Juligutt du da? Min er født i august så er 8 mnd nå. Er spent på hvordan det skal bli med to som er så tette, men vil tro det går bra! De vil jo få mye glede av hverandre[emoji7] Venter du din femte? I alle fall, wow så sprekt! Har alltid sakt at jeg ønsker meg 5 barn [emoji4]
Her er det juligutt ja:) det går nok bare godt skal du se:D de første 6-8 ukene blir nok sikkert merkbart tung,men det er utrolig hva vi mennesker klarer med:) å det blir jo bare enklere å enklere:) her er det 12 mnd å 7 dager mellom 1 og 2,det var tøft men verdt det:) de vil ABSOLUTT få mye glede av hverandre :) idag er dem snart 9 og 10 år , å helt uadskillelige:) her er det vist nr 5 ja:rolleyes: ikke planlagt,men veldig ønsket :) vi skulle vente noen år:p er veldig stas med mange barn.. tungt som fy til tider ... men gull verdt :)

Her er det juligutt ja:) det går nok bare godt skal du se:D de første 6-8 ukene blir nok sikkert merkbart tung,men det er utrolig hva vi mennesker klarer med:) å det blir jo bare enklere å enklere:) her er det 12 mnd å 7 dager mellom 1 og 2,det var tøft men verdt det:) de vil ABSOLUTT få mye glede av hverandre :) idag er dem snart 9 og 10 år , å helt uadskillelige:) her er det vist nr 5 ja:rolleyes: ikke planlagt,men veldig ønsket :) vi skulle vente noen år:p er veldig stas med mange barn.. tungt som fy til tider ... men gull verdt :)

Ja, jeg tenker det blir lettere når man får innkjørt rutinene ordentlig. Wow, for en superwoman du er! Du fortjener et skikkelig klapp på skulderen. Godt jobbet![emoji7][emoji173]️

Ja, jeg tenker det blir lettere når man får innkjørt rutinene ordentlig. Wow, for en superwoman du er! Du fortjener et skikkelig klapp på skulderen. Godt jobbet![emoji7][emoji173]️
Det blir det uten tvil:D veldig greit å ha de små samtidig også ,att de er på samme nivå:)
Nååånei,så absolutt ikke :hilarious: har vært mange tunge tak, modige tårer å slit ifra tidlig morgen til alt for sen kveld... da føler man seg ikke mye som superwoman, heller som askepott:hilarious:

Back
Topp