Har du cravings?

Fløttershy

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Som tittelen sier: har du cravings, og hva er din «guilty plessure»? :Heartred :angelic:

Kanskje får noen en «MÅ HA»-reaksjon av andre sine svar?:hilarious:
 
Har ekstreeemt lyst på Cola zero hele tiden, men prøver og styre unna siden jeg drikker opp koffeinbudsjettet til frokost :laughing001
 
Har ekstreeemt lyst på Cola zero hele tiden, men prøver og styre unna siden jeg drikker opp koffeinbudsjettet til frokost :laughing001
Har de koffeinfri cola der du bor? Jeg pleier å kjøpe den for cola hjelper meg med kvalmen, selvom jeg nå ikke kan drikke den pga for mye sukker :p :hilarious: bruker også koffeinkvoten på kaffe! ;)
 
Sist gang fikk jeg syke cravings på pasta med ketchup, men denne gangen har det ikke kommet noe.. enda! Vi får se :p
 
Har de koffeinfri cola der du bor? Jeg pleier å kjøpe den for cola hjelper meg med kvalmen, selvom jeg nå ikke kan drikke den pga for mye sukker :p :hilarious: bruker også koffeinkvoten på kaffe! ;)
Ja, men det er jo 0,5l bare vel? . Blir dyrt og drikke 1-2-3 sånne pr dag :laughing001 :laughing001 :laughing001
 
Bringebærfanta uten sukker ❤️ kjøpte 6 brett i Sverige sist.. mannen spurte om det hadde klikka.. vi er jo der hver uke :hilarious:
 
Ingen cravings enda :) men takler ikke søte smaker, og det er veldig ulikt meg. Er normalt veldig stor fan av sjokolade. Har alltid et lite lager i skuffen :wtf: nå frister det ikkkkeee
 
Ingen cravings enda :) men takler ikke søte smaker, og det er veldig ulikt meg. Er normalt veldig stor fan av sjokolade. Har alltid et lite lager i skuffen :wtf: nå frister det ikkkkeee
Samme her faktisk.. jeg går og har lyst på søtt, men med èn gang jeg spiser det kjenner jeg at det ikke er dèt jeg vil ha likevel:smiley-ashamed005
 
Har de koffeinfri cola der du bor? Jeg pleier å kjøpe den for cola hjelper meg med kvalmen, selvom jeg nå ikke kan drikke den pga for mye sukker :p :hilarious: bruker også koffeinkvoten på kaffe! ;)
Er ikke den koffeinfri colaen uten sukker? Mener den heter cola zero zero :hilarious:
 
Back
Topp