Har du blitt stoppet i tollen før?

Har aldri blitt stoppet utenom sånne storkontroller da alle blir stoppet. Men ja, har hatt med meg ganske mye over tollgrensa mange ganger. Vi handlet med meste av babyutstyret + vogn i sverige da v i fikk førstemann, men da tenkte jeg faktisk ikke over at man måtte fortolle det. I mine ungdomsår har vi reist mye til sverige å kjøpt øl/sprit/vin og røyk, i massevis, men har aldri blitt stoppa selv om vi da ofte var en stappfull bil med 18-20 åringer på harrytur (det sier jo nesten seg selv at vi hadde med for mye av alt egentlig). Det teiteste er vel egentlig at om man reiser over til nordbysenteret så kan man jo sende tekstmeldig om og i såfall hvilken bro de har toll på akkurat på det tidspunktet, det står stoooort skilt et par km unna senteret (på vei mot norge). tenker det er mange som bruker den altså..

Her jeg bor nå er det en stor guttegjeng som reiser til sverige en gang i mnd for å fylle opp bilene sine med drikkevarer på brett og snusruller, for så å selge de på facebookgrupper. rart de ikke har blitt tatt enda..
Ville ikke akkurat stolt på dette store skiltet hvor man kan sende tekstmelding:p
Hvem svarer der liksom...tollvesenet?? For ingen vet hvor tollvesenet har kontroll til enhver tid utenom tolla selv...;)

Jepp! På flyplassen... Posen med mme hadde gått lekk, så vi hadde tatt den over i en matboks og rullet gaffateip rundt, dumme som vi var... Så der sto jeg på sola flyplass med en baby på armen og fikk mme'nå testet for kokain...
he he de har kokain sjekket mme vi har hatt med oss :p da på gardermoen ;) tror det egentlig er ganske normalt :)

Ja.
Ble stoppet som 16åring. Da hadde jeg med meg akkurat kvoten på røyk til mamma. De spurte meg ikke om alder så jeg fikk gå gjnnom uten problemer.

Vi handler mye i Sverige iom at vi bor såpass nærme, og blir ofte stoppet også, men aldri hatt for mye.

Har blitt stoppet i bil på grensa fra sverige. Aldri stoppet fra nåt eller fly. Har aldri blitt fra tatt noe. Men har sjelden kjempe mye for mye heller... men har nok ofte mere røyk enn kvota tillater

Vi har blitt stoppet :) Har aldri mer enn jeg får lov til da :P Tror jeg hadde dødd av skam hvis jeg hadde blitt tatt :p

Ikke som voksen selv nei. Men husker at mamma og pappa ble stoppa når jeg var lita da. :),

Jepp! På flyplassen... Posen med mme hadde gått lekk, så vi hadde tatt den over i en matboks og rullet gaffateip rundt, dumme som vi var... Så der sto jeg på sola flyplass med en baby på armen og fikk mme'nå testet for kokain...

Hahah!! :D

Har kun blitt stoppa i USA. Da var dei veldig nøye, tok rus sveip av hendene mine, kroppsvisitasjon på meg OG på mini på 15 mnd!
Gikk gjennom ALT av håndbagasje, og måtte åpne alle gavene me hadde pakka inn som mini skulle ha på flyturen:(
Har som regel aldri med for mykje, men før bryllupet vart det ein del flasker med proscecco med heim fra Sverige;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og venninnen min ble stoppet en gang på svenskegrensa. Akkurat denne dagen var vi egentlig kun på veien fordi jeg øvelseskjørte så vi hadde nesten ikke penger, hadde kun en liten handlepose hver :P

Har kjørt igjennom flere ganger, da, egentlig nesten hver gang...

En gang jeg kom med danskebåten så jeg noen som hadde blitt stoppet, de hadde en hel trillekoffert full av røykkartonger :O

Blitt stoppet ofte så jeg tørr aldri kjøpe noe over :P

Back
Topp