Hvor det blir politianmeldt mener du?
10 liter...eller 13,333 flasker![]()
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor det blir politianmeldt mener du?
10 liter...eller 13,333 flasker![]()
Ville ikke akkurat stolt på dette store skiltet hvor man kan sende tekstmeldingHar aldri blitt stoppet utenom sånne storkontroller da alle blir stoppet. Men ja, har hatt med meg ganske mye over tollgrensa mange ganger. Vi handlet med meste av babyutstyret + vogn i sverige da v i fikk førstemann, men da tenkte jeg faktisk ikke over at man måtte fortolle det. I mine ungdomsår har vi reist mye til sverige å kjøpt øl/sprit/vin og røyk, i massevis, men har aldri blitt stoppa selv om vi da ofte var en stappfull bil med 18-20 åringer på harrytur (det sier jo nesten seg selv at vi hadde med for mye av alt egentlig). Det teiteste er vel egentlig at om man reiser over til nordbysenteret så kan man jo sende tekstmeldig om og i såfall hvilken bro de har toll på akkurat på det tidspunktet, det står stoooort skilt et par km unna senteret (på vei mot norge). tenker det er mange som bruker den altså..
Her jeg bor nå er det en stor guttegjeng som reiser til sverige en gang i mnd for å fylle opp bilene sine med drikkevarer på brett og snusruller, for så å selge de på facebookgrupper. rart de ikke har blitt tatt enda..
Hehe...ja, kjekt å viteHahaså 10 liter for mye ja! Greit du vite
![]()
he he de har kokain sjekket mme vi har hatt med ossJepp! På flyplassen... Posen med mme hadde gått lekk, så vi hadde tatt den over i en matboks og rullet gaffateip rundt, dumme som vi var... Så der sto jeg på sola flyplass med en baby på armen og fikk mme'nå testet for kokain...
Jepp! På flyplassen... Posen med mme hadde gått lekk, så vi hadde tatt den over i en matboks og rullet gaffateip rundt, dumme som vi var... Så der sto jeg på sola flyplass med en baby på armen og fikk mme'nå testet for kokain...