Har du blitt stoppet i tollen før?

Blir stadigvekk stoppet i tollen.. Har vel et sånt ansikt da tenker jeg Men nå tror jeg de har begynt å kjenne igjen bilen (mye i sverige), så har ikke blitt stoppet på lenge.

Har blitt stoppa på vei inn i sverige fra Norge, på vei inn i Norge fra Sverige og på vei inn i sverige fra Danmark. Aldri smulga

Aldri blitt stoppet selv, men husker vi ble stoppet da jeg var barn.
Da hadde pappa kjøpt kinaputter, og han måtte stå på grensa og smelle dem opp :-P

Har aldri med for mye heller da ;-)

Det er ei kvote på til sammen 10 kilo kjøtt, kjøttvarer, ost og forvarer når du reiser til Norge fra et anna EØS-land.

Takk, så mye handler jeg uansett ikke av gangen siden jeg bor så nær grensa :D

Har blitt stoppet en gang da ei venninne og jeg hadde vært over grensa å kjøpt oss en kartong med vin og sigaretter hver, da gikk de gjennom hele bilen :P
Jeg bruker aldri og smugle, og blir fryktelig stresset når andre jeg reiser med gjør det :P

Aldri blitt stoppet eller sett noen bli det, men hørt om at noen har blitt det. Tar aldri med for mye heller.

Jeg har reist 24 ganger til utland med fly, men jeg har aldri blitt stoppet. Et år var vi en gjeng på 15 stk som reiste til Bulgaria - 6/15 ble stoppet :P

På svenskegrensa (Storlien/Meråker) er ikke tollen å se. Aldri sett noen være der.

Pleier å ha et par bokser snus over kvoten :) handler sjeldent alkohol eller røyk.

Har aldri blitt stoppet utenom sånne storkontroller da alle blir stoppet. Men ja, har hatt med meg ganske mye over tollgrensa mange ganger. Vi handlet med meste av babyutstyret + vogn i sverige da v i fikk førstemann, men da tenkte jeg faktisk ikke over at man måtte fortolle det. I mine ungdomsår har vi reist mye til sverige å kjøpt øl/sprit/vin og røyk, i massevis, men har aldri blitt stoppa selv om vi da ofte var en stappfull bil med 18-20 åringer på harrytur (det sier jo nesten seg selv at vi hadde med for mye av alt egentlig). Det teiteste er vel egentlig at om man reiser over til nordbysenteret så kan man jo sende tekstmeldig om og i såfall hvilken bro de har toll på akkurat på det tidspunktet, det står stoooort skilt et par km unna senteret (på vei mot norge). tenker det er mange som bruker den altså..

Her jeg bor nå er det en stor guttegjeng som reiser til sverige en gang i mnd for å fylle opp bilene sine med drikkevarer på brett og snusruller, for så å selge de på facebookgrupper. rart de ikke har blitt tatt enda..

Ja! Hadde da ikke for mye. Det var svenskegrensa ;)
Men da jeg og sambo var i London ble han stoppet på Gardermoen :p han hadde altfor mye. Røyk og sprit . Fikk bot ja :p

Samboern snuser og vi kjøpte over kvota, og ble stoppet :p Men tollern spurte om vi hadde kjøpt mer enn vi hadde lov til og når vi svarte nei så var det greit og vi fikk kjøre videre :)

Blitt stoppet både på grensa og på flyplass. Hadde med for mye da på flyplassen :-P har aldri med for mye nå i dag

Har aldri blitt stoppa. Men har aldri med meg for mye heller. Vi røyker ikke, og drikker veldig lite alkohol, så da blir det liksom ikke det store behovet for å handle når man er utenfor grensa.

Ja har blitt stoppet å ene gangen hadde jeg med for mye. Gråt Mine tårer å fikk faktisk gå :o dette var for 10 år siden. Tviler jeg hadde fått gått nå. Aldri hatt med for mye etter det å tok det som en lærepenge

Jeg har faktisk aldri blitt stoppet i tolla :P Men nå handler jeg aldri mer enn det jeg har lov til uansett, så jeg har jo ingenting å skjule om jeg plutselig skulle bli stoppa en dag :P

Jepp! På flyplassen... Posen med mme hadde gått lekk, så vi hadde tatt den over i en matboks og rullet gaffateip rundt, dumme som vi var... Så der sto jeg på sola flyplass med en baby på armen og fikk mme'nå testet for kokain...

Aldri blitt stoppa, heldigvis! Alltid like nervøs gjennom tollen, selv om jeg sjeldent har med meg for mye :p

Nei, aldri blitt stoppet. Aldri handlet over kvota heller.

Back
Topp