Har du blitt avslørt?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Om dere skulle holde det hemmelig, har noen avslørt dere?
Tenker litt etter en samtale her inne ang alkohol og slikt, kanskje noen rundt dere har sett det? Noen andre ting de har tatt dere på?
 
Om dere skulle holde det hemmelig, har noen avslørt dere?
Tenker litt etter en samtale her inne ang alkohol og slikt, kanskje noen rundt dere har sett det? Noen andre ting de har tatt dere på?
Jeg har ikke drukket siden jeg ble på vei med mini i juni 2016, så er ingen som reagerer på at jeg ikke drikker eller ikke tar meg et glass vin... Tror faktisk det folk eventuelt kunne avslørt meg på er at jeg ikke spiser spekemat nå, men siden jeg er sykemeldt spiser jeg jo lunsj hjemme :hilarious: og samboeren vet allerede om det :woot:
 
Fikk lange blikk fra en venninne da jeg ikke drakk alkohol i en middag, men hun sa ingenting. Men hun var nok ikke så diskret som hun trodde. Heh.
Ellers ikke vært så mange sosiale sammenhenger. (For et par av dem har jeg vært for trøtt til å gå i....)
 
Om dere skulle holde det hemmelig, har noen avslørt dere?
Tenker litt etter en samtale her inne ang alkohol og slikt, kanskje noen rundt dere har sett det? Noen andre ting de har tatt dere på?

Jeg har blitt avslørt, ble konfrontert på jobb av en kollega og hun sa at alle gikk og snakket om det bak min rygg, syntes ikke at det var så greit for å være helt ærlig, egentlig veldig respektløs, synes man burde ta hensyn til andres privatliv.
Og ikke nok med det, men nå etter hun konfronterte meg og så og si dro det ut av meg så går hun rundt og sladrer om det til alle. husker ikke helt om jeg noen gang svarte ja faktisk, prøvde å snakke det bort, men hun sa at jeg vet du er gravid så det hjelper ikke hva du sier, og så sa jeg vel da at hun ikke trengte si det rundt for jeg er ikke klar til å fortelle det enda.

Så er egentlig ganske sur over det
 
Jeg har blitt avslørt, ble konfrontert på jobb av en kollega og hun sa at alle gikk og snakket om det bak min rygg, syntes ikke at det var så greit for å være helt ærlig, egentlig veldig respektløs, synes man burde ta hensyn til andres privatliv.
Og ikke nok med det, men nå etter hun konfronterte meg og så og si dro det ut av meg så går hun rundt og sladrer om det til alle. husker ikke helt om jeg noen gang svarte ja faktisk, prøvde å snakke det bort, men hun sa at jeg vet du er gravid så det hjelper ikke hva du sier, og så sa jeg vel da at hun ikke trengte si det rundt for jeg er ikke klar til å fortelle det enda.

Så er egentlig ganske sur over det
Det er jo absolutt ikke greit! Ble lei meg på dine vegne nå :-/
 
Det er jo absolutt ikke greit! Ble lei meg på dine vegne nå :-/

Takk for det :) greit å høre at andre også reagerer.
Lett å føle at jeg overreagerer med alle disse hormonene, men tenker at dette faktisk handler om vanlig folkeskikk, og lurer på om jeg skal ta det opp med leder, synes ikke at det er en grei måte å oppføre seg mot folk uansett om jeg er gravid eller ikke.
Kjenner jo at jeg ikke har like lyst til å gå på jobb lengre
 
Ikke direkte avslørt, eller jo kanskje litt... meldte meg inn i termin gruppa for november 19 på Facebook. Har kommentert litt der inne, og for noen dager siden var plutselig bestevenninna til min kollega komt inn i gruppen. Gikk ikke mange timene før en melding fra min kollega tikket inn for å si det sånn:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Takk for det :) greit å høre at andre også reagerer.
Lett å føle at jeg overreagerer med alle disse hormonene, men tenker at dette faktisk handler om vanlig folkeskikk, og lurer på om jeg skal ta det opp med leder, synes ikke at det er en grei måte å oppføre seg mot folk uansett om jeg er gravid eller ikke.
Kjenner jo at jeg ikke har like lyst til å gå på jobb lengre
Jeg hadde også reagert. Det er regelrett frekt.

Ikke direkte avslørt, eller jo kanskje litt... meldte meg inn i termin gruppa for november 19 på Facebook. Har kommentert litt der inne, og for noen dager siden var plutselig bestevenninna til min kollega komt inn i gruppen. Gikk ikke mange timene før en melding fra min kollega tikket inn for å si det sånn:hilarious::hilarious::hilarious:
Så kan du finne noen å si det til da siden hun synes det var greit å dele at du er gravid? :bored: lite gjennomtenkt av henne da:p
 
Jeg hadde også reagert. Det er regelrett frekt.


Så kan du finne noen å si det til da siden hun synes det var greit å dele at du er gravid? :bored: lite gjennomtenkt av henne da:p
ja, helt teit av hun egentlig. Jeg kjenner ikke henne en gang, men er ganske nær min kollega. ska virkelig holde øynene åpne å sjekke hvem som melder seg inn i den gruppa der fremover:hilarious:
 
Ikke avslørt, men vært veldig ærlig med bestevenninna mi, vi har vært på jentetur i London i helga, og hvis jeg ikke drikker øl som en svamp så hadde hun gjetta det med en gang. Så sa det til henne noen uker før vi reiste. Men ikke avslørt av andre enda, men det skjer vel snart.
 
Jeg har blitt avslørt, ble konfrontert på jobb av en kollega og hun sa at alle gikk og snakket om det bak min rygg, syntes ikke at det var så greit for å være helt ærlig, egentlig veldig respektløs, synes man burde ta hensyn til andres privatliv.
Og ikke nok med det, men nå etter hun konfronterte meg og så og si dro det ut av meg så går hun rundt og sladrer om det til alle. husker ikke helt om jeg noen gang svarte ja faktisk, prøvde å snakke det bort, men hun sa at jeg vet du er gravid så det hjelper ikke hva du sier, og så sa jeg vel da at hun ikke trengte si det rundt for jeg er ikke klar til å fortelle det enda.

Så er egentlig ganske sur over det


Helt sjokkert jeg nå! Dette var utrolig frekt av henne... huff. Klemmer til deg! ❤️
 
Ikke direkte avslørt, eller jo kanskje litt... meldte meg inn i termin gruppa for november 19 på Facebook. Har kommentert litt der inne, og for noen dager siden var plutselig bestevenninna til min kollega komt inn i gruppen. Gikk ikke mange timene før en melding fra min kollega tikket inn for å si det sånn:hilarious::hilarious::hilarious:

Akkurat derfor gidder jeg ikke å bli med på facebook enda, i fare for at der er noen jeg kjenner og som kommer til å sladre om det til alle :wideyed:
 
Akkurat derfor gidder jeg ikke å bli med på facebook enda, i fare for at der er noen jeg kjenner og som kommer til å sladre om det til alle :wideyed:
jaa, men som regel så er det ingen av de som melder seg inn så tidlig som ønsker at graviditeten deres skal komme ut allerede. Men jeg følger godt med der inne nå ja :hilarious::hilarious:
 
jaa, men som regel så er det ingen av de som melder seg inn så tidlig som ønsker at graviditeten deres skal komme ut allerede. Men jeg følger godt med der inne nå ja :hilarious::hilarious:

Jeg tar ingen sjanser enda :angelic: når jeg bikker 12 uker tenker jeg kanskje å gjøre det, men har ikke lyst å offentliggjøre det da heller :rolleyes:
 
Jeg tar ingen sjanser enda :angelic: når jeg bikker 12 uker tenker jeg kanskje å gjøre det, men har ikke lyst å offentliggjøre det da heller :rolleyes:
jeg skal ikke offentliggjøre det denne gangen tror jeg :hilarious: kanskje lurt å vente med termin gruppa på fb til etter å ha bikka 12 uker ja:hilarious:
 
Sa til ei på jobben i fortroelighet, at jeg var gravid, og nettopp hadde funnet det ut, så akkurat denne vakten har jeg ikke helt hodet med meg. Men at jeg ikke ønsket å si det til alle enda, og at jeg ønsket hun skulle holde det hemmelig.
Første hun gjør er å spørre om jeg er kvalm, når resten av gjengen jeg er på vakt med sitter på vaktrommet.
Og at jeg bare må si det som det er til resten.
Ble perpleks av å bli stilt til veggs på det viset.
Og gav også klar beskjed om at jeg ikke ønsket at de skulle si det til flere. Vi var 4 stk på jobb, jeg var da 4+2 uker på vei.
Nå forrige uke ble jeg spurt rett ut av en annen kollega, hvor langt jeg var kommet.
Jeg ble satt ut, og spurte hva hun mente.
Nei, det hadde blitt nevnt på vaktrommet for noen uker siden, at jeg ventet barn igjen.
Så det er tydelig noen som syns det er trivelig å sladre.
Nå vet visst alle det.
Syns det er direkte ufint!
 
Fant det ut i går, så har ikke visst det på jobb enda. Men mamma var her forje helg å hun får et sånt blikk. HunHvet uten at noen har fortalt henne. Derfor kjøpte jeg tester hver dag denne uka. Forstår ikke hvordan jeg kunne være så uheldig å kjøpe fem ugyldige tester.
 
Har ikke vært så hemmelighetsfull denne gangen. Mange av våre venner visste at vi var «prøvere» fra desember, og de fleste av våre venner er det samme eller gravide :p sist gjorde jeg alt for å skjule det til uke 12 - denne gangen orker jeg ikke. Deilig å kunne forklare hvorfor jeg er trøtt og kvalm :) spør de så svarer jeg, eller jeg forteller det selv. Til nære venner og familie altså, ikke til alle :p
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Herremann så uheldige dere har vært!! :wideyed:
 
Sa til ei på jobben i fortroelighet, at jeg var gravid, og nettopp hadde funnet det ut, så akkurat denne vakten har jeg ikke helt hodet med meg. Men at jeg ikke ønsket å si det til alle enda, og at jeg ønsket hun skulle holde det hemmelig.
Første hun gjør er å spørre om jeg er kvalm, når resten av gjengen jeg er på vakt med sitter på vaktrommet.
Og at jeg bare må si det som det er til resten.
Ble perpleks av å bli stilt til veggs på det viset.
Og gav også klar beskjed om at jeg ikke ønsket at de skulle si det til flere. Vi var 4 stk på jobb, jeg var da 4+2 uker på vei.
Nå forrige uke ble jeg spurt rett ut av en annen kollega, hvor langt jeg var kommet.
Jeg ble satt ut, og spurte hva hun mente.
Nei, det hadde blitt nevnt på vaktrommet for noen uker siden, at jeg ventet barn igjen.
Så det er tydelig noen som syns det er trivelig å sladre.
Nå vet visst alle det.
Syns det er direkte ufint!

Nesten det samme som meg, synes det skaper sykt dårlig arbeidsmiljø når sånt skjer :-(
Jeg var 9+0 uker da jeg ble avslørt da, hadde sagt det til de nærmeste kollegane for en stund siden og de har ikke sagt noe og de er grunnen til at jeg vet at hun andre går og sladrer da hun har til dem også og sagt det.

Føler at på jobb så burde man være "trygge" egentlig, nå føler jo jeg nesten at jeg må fortelle alt av familie og venner nå selv om planen var å vente til påske (de aller nærmeste vet om det da)
 
Back
Topp