Har du begynt med julehandelen?

Ha ha ha! Nei. For tidlig er en underdrivelse :p
 
Nei, pleier aldri å kjøpe så tidlig. Vil at personene evt skal få byttet. Men mulig vi må handle inn tidlig i år, da mange av gavene kan bli utsolgt:)
 
Har kjøpt 3 gaver til veslas pakkekalender. Men lister er klare, så har begynt å få kontroll. :)
 
Ferdig med julegavene med unntak av de til sambo og barna :)
Desember skal være rolig og kos i år, med stor og høygravid mage:)
 
Ikke gjort noe.
 
Har ikke begynt, men har skrevet noen lister da. Så jeg vet da litt hva jeg skal kjøpe.
 
Jeg har startet med gavene, men akkurat nå så må jeg vente før jeg kan handle ferdig. Noen av gavene blir og kjøpt i desember men det er det samme jeg kjøper hvert år så det tar meg bare 5 min :p
 
Har starta:) vil helst være ferdig før fødsel. Så er bare å få ræva i gir egentlig:) men jeg pleier aldri å være så tidlig. Er stort sett i desember jeg gjør det.
Når du har termin? Startet veldig tidlig i fjor jeg slik at jeg slapp å gå høygravid i desember på julegavehandel:). Og bra var det for fikk svangerskapsforgiftning så fikk grine meg til å få gå til frisøren mot at jeg ikke gjorde noe annet :-/
 
Når du har termin? Startet veldig tidlig i fjor jeg slik at jeg slapp å gå høygravid i desember på julegavehandel:). Og bra var det for fikk svangerskapsforgiftning så fikk grine meg til å få gå til frisøren mot at jeg ikke gjorde noe annet :-/
Termin i midten av november, så tenker det er greit å slippe å stresse med det med en nyfødt:)
Kunne bestilt mye på nett, men jeg prøver å støtte opp de lokale butikkene:)
Oj, da var det godt du begynte tidlig:D
 
Har ikke begynt nei, venter en stund til :)

Men dere som kjøper julegaver flere mnd i forveien, hvordan fungerer det med bytting?
 
Termin i midten av november, så tenker det er greit å slippe å stresse med det med en nyfødt:)
Kunne bestilt mye på nett, men jeg prøver å støtte opp de lokale butikkene:)
Oj, da var det godt du begynte tidlig:D
Da er det greit å bli ferdig litt tidlig:)
 
Back
Topp