Har du begynt med julehandelen?

Jeg er godt i gang.. Skal være ferdig med alt av gaveinnkjøp og kalenderinnkjøp og slik iløpet av oktober har jeg satt meg som mål nå. Slik at energien i novmber og desember kan gå til å få leiligheten koselig, og ha tid med lillegull og sambo og familie! <3
 
Har kjøpt 2 gaver et det vel:). Tar resten ila oktober og november tenker jeg:)
 
Det er ikke for tidlig, men jeg har ikke begynt

Annet enn å bestille lam da, og det er jo viktig, om det skal bli pinnekjøtt og fenalår (og jeg som må vente til januar for å spise fenalår.... baby, jeg takler lite overtid, du får komme deg ut så mamma får spekemat)
 
Jeg er godt i gang.. Skal være ferdig med alt av gaveinnkjøp og kalenderinnkjøp og slik iløpet av oktober har jeg satt meg som mål nå. Slik at energien i novmber og desember kan gå til å få leiligheten koselig, og ha tid med lillegull og sambo og familie! <3

Jeg skal være ferdig med met mulig i noveber, så jeg kan kose meg i desember,<høygravid som jeg da er
 
Jeg er kommet godt i gang :) mye er allerede fixet og pakket klart også :) skal være ferdig med alt innen oktober er ferdig ;)
 
Har et par gaver klare til junior, og kjøpte deler av gaven til sambo i dag :) besteforeldrene skal bl.a. få bilde av junior tatt hos fotograf. Så er faktisk godt på vei :)
 
Altfor tidlig for min del. Og jeg skal bli ferdig med navnefest og oppussing før jeg drar noe annet inn i huset:D
 
Har kjøpt et par for lenge siden, men deretter stoppet det opp. Prøve å bli ferdig med en del nå i oktober :)
 
Nei, har ikke begynt, men synes ikke det er for tidlig ;)
 
Nei, venter til slutte av november/begynnelsen av desember.

Eller, jeg kjøper sikker julemarsipan iløpet av helgen, har hørt rykter om at det er dukket opp i butikk. Men der går grensa assa!
 
Har starta:) vil helst være ferdig før fødsel. Så er bare å få ræva i gir egentlig:) men jeg pleier aldri å være så tidlig. Er stort sett i desember jeg gjør det.
 
Har kjøpt noen gaver og bedt svigers tenke på om de skal komme hit eller ikke.
 
Back
Topp