Har du begynt innkjøpene?

Jeg har kjøpt litt klær :happy: men siden det er første gang jeg får en baby så syns jeg størrelse er vanskelig, og de er sikkert litt for store (62) det jeg har handlet :)
Ellers må alt annet vente til huskjøp er i box :wacky:
Jeg har og kjøpt litt i 62-68 :p trodde kanskje det var vanlig, men lurer nå på om jeg er aaalt for tidlig ute?? Hihi :p :p

Jeg har og kjøpt litt i 62-68 :p trodde kanskje det var vanlig, men lurer nå på om jeg er aaalt for tidlig ute?? Hihi :p :p

Hihi;) godt det er andre som også handler "store" klær:hilarious: men etter det jeg ser av slektninger som får av barn, så kommer jeg ikke trenge størrelse 50:hilarious: ingen små tassen :p

Hihi;) godt det er andre som også handler "store" klær:hilarious: men etter det jeg ser av slektninger som får av barn, så kommer jeg ikke trenge størrelse 50:hilarious: ingen små tassen :p
Haha godt å ha sammenlikningsgrunnlag :-D jaja, klærne i de større størrelsene blir nå brukt en eller annen gang tenker jeg :) :p

Vi måtte ut å kjøpe et par bodyer i 50 sist, da hun drukna litt i 56. Men holdt med et par, hun vokste fort inn i 56. Kjøpte lite i større størrelser, og det er jeg glad for, for vi fikk veldig mye gaver.

Vi fikk ingenting i ull i gave, så det tenker jeg å kjøpe inn en del av selv, for en desemberbaby må ha ull, syns jeg :)

Vi kjøpte ny stellebag i dag.. Har hatt samme bagen i 3,5 år så nå var det veldig på tide med en ny!

Vi har mesteparten, men har kjøpt ny bilstolpose og newborn sete :)

hvilken bilpose kjøper dere? Mange å velge mellom. Må være varm og vindtett

Har det jeg trenger etter førstemann. Samt søsteren min sine er tettere enn mine, så hun hadde søskenvogn. Har bare tenkt å kjøpe et hentesett.

Shoppa 2 sett med klær, pysj å 2 siklesmikker i dag :p

Så fin:) har du kjøpt til å matche vogn?

Nei, vi har sort og grå Simo-vogn så er ikke så veldig match, men det fungerer jo med grå/sort og grå/hvit.
Har hatt sort Simo-bag som hørte til vognen i tre år, så ville ha litt forandring :-)

Da var hentesettet i box. Så da blir det ikke mer shopping på meg. Tror jeg :-P

Dette er vårt første barn, så vi trenger det meste. (Har ikke så mange å arve/låne av da mange trenger det selv)
Har kjøpt inn vogn (urban jungle), bilsete (maxi cosi), spisestol m/tilbehør (Stokke steps), vippestol (Stokke bouncer, kan stå på stolen), babycall (neonate 6500, 2 babyenheter), bæresele (Ergobaby 360). Og litt klær. Alt er kjøpt på tilbud.
Har også kjøpt brukt bilbelte for gravide og billig(!) leandervugge med stativ.

I tillegg har jeg kjøpt til småting på eBay.

Er fortsatt en del vi ikke har kjøpt. Prøver å kjøpe gjevnlig så vi sprer utgiftene litt. Og kjøper ikke noe ordinært! Hehe.

Back
Topp