MymlenDesember
Andre møte med forumet
Det er så koosGreit å få huset før man kjøper de store tingene, ja. Det tar jo faktisk litt plass
![]()
Jepp de tar myyye plass

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så koosGreit å få huset før man kjøper de store tingene, ja. Det tar jo faktisk litt plass
![]()

Jeg har og kjøpt litt i 62-68Jeg har kjøpt litt klærmen siden det er første gang jeg får en baby så syns jeg størrelse er vanskelig, og de er sikkert litt for store (62) det jeg har handlet
![]()
Ellers må alt annet vente til huskjøp er i box![]()
Jeg har og kjøpt litt i 62-68trodde kanskje det var vanlig, men lurer nå på om jeg er aaalt for tidlig ute?? Hihi
![]()
![]()
men etter det jeg ser av slektninger som får av barn, så kommer jeg ikke trenge størrelse 50
ingen små tassen Haha godt å ha sammenlikningsgrunnlag :-D jaja, klærne i de større størrelsene blir nå brukt en eller annen gang tenker jegHihigodt det er andre som også handler "store" klær
men etter det jeg ser av slektninger som får av barn, så kommer jeg ikke trenge størrelse 50
ingen små tassen
![]()
Den så både fin og praktisk ut
Så fin
Vi har kjøpt voksi movehvilken bilpose kjøper dere? Mange å velge mellom. Må være varm og vindtett
Den så både fin og praktisk uthar du link hvis du kjøpte den i nettbutikk? Evt navnet?
Så finhar du kjøpt til å matche vogn?
Takker! Nå skal det googlesJa, vi likte den godtViktig at
mannen også syns det er greit å bære den![]()
Søk på "Ryco Soho Hills" så kommer den opp i flere butikker. Vi kjøpte den på et senter i Fagernes![]()
Den har jeg vurdert litt. Vet jo at voksi er god kvalitetVi har kjøpt voksi moveDen er både varm og vindtett
![]()