Har du begynt innkjøpene?

Har kjøpt litt og koser meg sånn med innkjøpene. Har kjøpt litt forskjellige klær, er foresten veldig usikker på hvor mye av hver størrelse som er greit å ha kjøpt til babyen kommer? (Førstegangsgravid).
Ellers har vi kjøpt bilstol (flere som har kjøpt Recaro privia?), bæresjal, lammeskinn, madrass, new born seat, babycall, vippestol og litt dilldall :p

Har kjøpt litt og koser meg sånn med innkjøpene. Har kjøpt litt forskjellige klær, er foresten veldig usikker på hvor mye av hver størrelse som er greit å ha kjøpt til babyen kommer? (Førstegangsgravid).
Ellers har vi kjøpt bilstol (flere som har kjøpt Recaro privia?), bæresjal, lammeskinn, madrass, og litt dilldall :p
Så koselig med shopping. Lurer på det samme ang størrelser. Hvorfor sier folk at man ikke trenger størrelse 50? :P

Jeg venter til etter oul, men har også mye utstyr fra første. Gleder meg til å kjøpe inn nye klær, det er så mye fint i butikkene :)

Så koselig med shopping. Lurer på det samme ang størrelser. Hvorfor sier folk at man ikke trenger størrelse 50? :P

Jeg sier kjøp 2-3 sett i str 50!
Alle guttene mine har brukt det i begynnelsen, men ofte kan de bruke 56 også bare at det blir litt stort :)
Jeg måtte ut å kjøpe mer til min minste gutt da han brukte 50 lenge (var 2,8kg og 47cm :p )

Har såvidt kjøpt noen blå plagg, da lillebror skal slippe å bare gå i rosa. Ellers mangler vi bare bilstolpose, alt annet har vi fra storesøster :)

Ja det er kos :) ❤️ jeg tror det er for mange vokser så fort ut av 50, noen går rett i str 56 så og si, men jeg skal ikke si det sikkert. Det er noe vi ikke vet før barnet er kommet, så jeg tenker at et par-tre bodyer og strømpebukser kan være lurt?

Her brukte storesøster 50 en god stund. Var 49 cm ved fødsel og brukte god tid til å strekke seg. 56 plaggene pakket jeg vekk igjen da de var alt for store. Så jeg ville kjøpt noen 50 plagg. Kan jo alltids selge eller gi bort om det ikke blir brukt

Har kjøpt en genser :p Venter nok med resten av klærne til det kommer mer ull i butikkene. Viktig med gode klær om vinteren :)

Ellers vurderer jeg å kjøpe en Stokke tripp trapp allerede, men tror vi ønsker oss det til lillegutt til jul istedet. Blir det tilbud så kjøper jeg, da.

Jeg har kjøpt litt klær :happy: men siden det er første gang jeg får en baby så syns jeg størrelse er vanskelig, og de er sikkert litt for store (62) det jeg har handlet :)
Ellers må alt annet vente til huskjøp er i box :wacky:

Ja det er kos :) ❤️ jeg tror det er for mange vokser så fort ut av 50, noen går rett i str 56 så og si, men jeg skal ikke si det sikkert. Det er noe vi ikke vet før barnet er kommet, så jeg tenker at et par-tre bodyer og strømpebukser kan være lurt?
Ikke sant, ja sikkert lurt :)
Har kjøpt en genser :p Venter nok med resten av klærne til det kommer mer ull i butikkene. Viktig med gode klær om vinteren :)

Ellers vurderer jeg å kjøpe en Stokke tripp trapp allerede, men tror vi ønsker oss det til lillegutt til jul istedet. Blir det tilbud så kjøper jeg, da.
Samme her, ønsker oss også tripp trapp! Og vil prioritere ull :)

Her er vi førstegangs og hadde egentlig planer om å vente til etter oul, men vi hadde noen veldig utolmodige foreldre som venter sitt første barnebarn så da var plutselig seng, vogn, bilstol, vippestol, stellebord og vugge kjøpt/fått :-) Vi klager ikke for å si det sånn :D

Jeg sier kjøp 2-3 sett i str 50!
Alle guttene mine har brukt det i begynnelsen, men ofte kan de bruke 56 også bare at det blir litt stort :)
Jeg måtte ut å kjøpe mer til min minste gutt da han brukte 50 lenge (var 2,8kg og 47cm :p )
Samme str som frøkna her det. Har nå masse i str 50, så blir nok ikke å kjøpe noe nytt der til lillebror. Men vi brukte det vel et par mnd på frøkna

Jeg har kjøpt litt klær :happy: men siden det er første gang jeg får en baby så syns jeg størrelse er vanskelig, og de er sikkert litt for store (62) det jeg har handlet :)
Ellers må alt annet vente til huskjøp er i box :wacky:
Det er så koos:) Greit å få huset før man kjøper de store tingene, ja. Det tar jo faktisk litt plass :p

Her er vi førstegangs og hadde egentlig planer om å vente til etter oul, men vi hadde noen veldig utolmodige foreldre som venter sitt første barnebarn så da var plutselig seng, vogn, bilstol, vippestol, stellebord og vugge kjøpt/fått :) Vi klager ikke for å si det sånn :D
Så heldige:D hvilke/hva endte dere opp med? :rolleyes:

Så heldige:D hvilke/hva endte dere opp med? :rolleyes:
En ny vogn som hadde bag og sportsdel + bilstol der alt kan stå på vognrammen, merke noordi, en ny vippestol som er 3 i 1, på pakken står det "Tiny Love 3 in 1 Rocker-napper", et stort stellebord med badebalje under som jeg får av ei venninne så får vi vugge av mamma som er gått i familien i noen generasjoner nå så kjøpte vi en brukt seng, som vi mangler madrass til da :-)
image.jpeg
Slik ser vognen ut :-)

En ny vogn som hadde bag og sportsdel + bilstol der alt kan stå på vognrammen, merke noordi, en ny vippestol som er 3 i 1, på pakken står det "Tiny Love 3 in 1 Rocker-napper", et stort stellebord med badebalje under som jeg får av ei venninne så får vi vugge av mamma som er gått i familien i noen generasjoner nå så kjøpte vi en brukt seng, som vi mangler madrass til da :)
Vis vedlegget 187547
Slik ser vognen ut :)

Så bra, vognen var kjempefin:) "åkke vogn":ptihi

Back
Topp