Har du begynt å se på baby ting?

Gurimalla..er jo en jungel av utstyr der ute :O
Kan ikke huske at det var så mye for 7år siden? Vet at jeg har lyst til å strikke flettestrikket vognpose, de er jo svindyre de man får kjøpt. Burde vel begynne tidlig, samtidig som jeg helst vil se et bankende hjerte før jeg begynner på noe :)

Jeg også ønsker meg flettet strikket vognpose så må se om jeg har noen kyndige strikkere i familien som kan fikse for meg! :D

De er sååå fine :) Jeg må begynne tidlig hvis jeg skal ha sjanse til å bli ferdig :p

Tror jeg skal smiske med tanten min jeg :P strikking er ikke min sterkeside!

Våres vil fylle 5 og 3 kort tid etter fødsel. Vi har heldigvis ikke hund, så slipper å ha plass til bur ;)
Vi har SUV nå, men det er ikke sjans til å få inn ett sete til baki.
Vi kommer til å se på Passat, Mondeo , v70 og den nye superben(skrives det sånn tro?).

Ikke bare bare og skal ha nr 3 nei :p

Lite håp for dere i Passat og Mondeo med 3 bilstoler altså.. Du kan være heldig, men må jo da kjøpe de bilstolene som passer også, så det er en dyr affære! Ville heller kjøpt bil som passer til det vi har. Enn å kjøpe både bil og nye bilstoler ;-P

Lite håp for dere i Passat og Mondeo med 3 bilstoler altså.. Du kan være heldig, men må jo da kjøpe de bilstolene som passer også, så det er en dyr affære! Ville heller kjøpt bil som passer til det vi har. Enn å kjøpe både bil og nye bilstoler ;-P
Dyrt blir det uansett :p
Syns nyeste utgaven av både Passat og Mondeo ser større ut enn tidligere. Vi må bare prøve med de stolene vi har nå, pluss forskjellige babystoler for å finne den beste kombinasjonen ;)

Dette blir nr. 3 så vi har en del utstyr egentlig. Senga bruker hun på 1,5 enda, men bytter henne over i storjente seng til sommeren. Er egentlig fornøyd med vogna (mountain buggy) men kunne tenkt en firhjuling. Har vugge, bilstolpose, vippestol, spisestol (sånn høystol) pg en god del klær til begge kjønn.

Trenger ny bil! Tre stk bilstoler inn i bilen går nok ikke.

Må ha babybilstol + base.

Bortsett fra det sikler jeg litt på et babynest, så får se om jeg bestiller fra ei venninne som syr på bestilling.

Jaaa! Allerede kjøpt en del babyklær... :gen014 Ellers har jeg full kontroll på alt jeg ønsker meg av utstyr osv :)

Vi har det meste, men en bilstol lånte vi sist så det må vi kjøpe.

Plutselig har jeg bestilt at mamma skal strikke en slik til oss (bare at fargene ikke er bestemt før vi vet kjønn, evt nøytrale farger):

ImageUploadedByBV Forum1427189844.674370.jpg

Skal kjøpe garn og strikke babyuggs ihvertfall :)

Vedlegg

• IMG-20150114-WA0000.jpeg
    IMG-20150114-WA0000.jpeg
    330,1 KB · Visninger: 10
Jeg har kjøpt bittelitt klær allerede. Tilbud på ull og litt bambus, tenkte det var greit siden det blir vinterbarn :)
Har bestilt litt strikk hos bestemødre, men de får ikke starte før vi er mer sikker :)

Man må jo drømme og ønske seg ting. Er jo helt naturlig :D

Her har vi jo alt etter guttungen(17mnd), så alt av hovedutstyr er jo klart her alt:P
Så spørs det jo på kjønn da. Noe av klærne er jo kjønnsnøytrale, men meste typisk gutt. Så er det ei prinsesse i magen blir det jo selvsagt kjøpt inn div. jenteklær når vi får vite kjønn.

Rommet blir enten i fargen pirat om det er gutt(samme som guttungen) eller tilsvarende knallrosa hvis jente;) Gjerne ene veggen med tapet;) Pirat er en blanding mellom lyseblå og turkis;)

Det klör i fingrene etter å begynne å handle inn, har endel av hva jeg har lyst på klart i hodet :P

Gleder meg veldig til å komme til den "sikre" siden så shopping kan begynne. Vet stort sett hva jeg vil ha av de litt større tingene (:

Back
Topp