Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg titter, for man må jo planlegge det som blir best og koseligst og mest praktisk.
Leser endel om vogner fordi jeg denne gangen vil ha ei vogn som er lett å Håndtere i trapper og bil o.l.![]()
Hva slags vogn endte du opp med? 
Vogn skal jeg få av foreldrene mine, ellers så håper vi på å arve litt av søsteren til samboeren min! Kjøpe litt brukt! Og så har jeg en stor drøm om å kjøpe en baby seng på et antikk sted! Sånn sikkelig gammel fin nydelig baby sengmen må jo ha ny madrass osv til den da!!
ellers så skal jeg strikke mye - deilig med vinterbarn!! Så har jeg faktisk allerede kjøp litt små ting! Å så kjøpte jeg dyne, pute å sengetøy og litt håndklær osv når kid hadde 40% for noen uker siden!!
![]()
Jeg sikler på emma junga, så håper mamma og pappa vil hjelpe meg med det!
Åååh høres så herlig ut med gammel fin seng! Må prøve å finne noe sånt jeg også!
Jeg tør ikke kjøpe noe enda jeg! :O
Drømme!☺ elsker ugler!
Åååå den med skriften var nydelig... Den siden du hadde tatt bilde av, var det der man kunne kjøpe skriften??? Såg det stod 99kr der... Det kan jo ikke være for redet regner jeg med....
Jeg har sikkelig lyst på boogaloo vogn jeg! Synes de virker geniale iallfall på grusveien her rundt! Svigersøsteren min har en slik så jeg har fått testet den her, på både snø og grus og det virker super til å med på skog veiene![]()
Ja slike senger er en drøm synes jeg! Passer så fint inn her hjemme også tenker jeg! Men vi får nå se de er sikkert dyrere enn splitter nye!! Greit å få litt hjelp av foreldre![]()
Er fra lilleverden.no troor jeg er nok bare skriften til 99, redene ligger på rundt 1000 lappen!