Har du begynt å se på baby ting?

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Jeg drømmer meg bort i vogner, babyreder og babyrom. Koser meg med drømmene!

Jeg bare må ha meg babyrede! :D

Drømme!☺ elsker ugler!

Vedlegg

• 1427019153931.jpg
    1427019153931.jpg
    61,7 KB · Visninger: 71
  • 1427019216198.jpg
    1427019216198.jpg
    53,6 KB · Visninger: 75
  • 1427019230243.jpg
    1427019230243.jpg
    69,9 KB · Visninger: 69
Ja jeg titter, for man må jo planlegge det som blir best og koseligst og mest praktisk. :)
Leser endel om vogner fordi jeg denne gangen vil ha ei vogn som er lett å Håndtere i trapper og bil o.l. :)

Ja jeg titter, for man må jo planlegge det som blir best og koseligst og mest praktisk. :)
Leser endel om vogner fordi jeg denne gangen vil ha ei vogn som er lett å Håndtere i trapper og bil o.l. :)

Jeg ser en del på Emma junga motial de lux! :) men er ytrolig usikker på vogner!

Jeg titter også. For 11 år siden hadde jeg en Italiensk vogn som jeg var kjempefornøyd med, kjøpt fordi den var smal til å komme gjennom smal dør i trappeoppgang, men denne gangen er det bare å sette den i gargen siden vi må bor i hus.
Foreløpig er jeg helt imponert over Emmaljunga sin Mondail Duo. Veldig lik den italienske jeg hadde. I dyreste laget. Så vi får se. :)
Tenker på stellebord, men er ikke kommet så langt ennå. :)

Kanskje ender jeg opp meg gjenbruk :)

Har allerede lurt meg å kjøp barnevogn, bilstol med isofix base, bilstol pose, vogn pose, og stelleveske. Skal kjøpe 1 dyr ting hver mnd. Jeg er kresen, og kjøper ingenting brukt, og har litt over gjenomsnitte interesse for barneutstyr, derfor blir det veldig dyrt for oss. Har solgt alt fra de andre, og er glad for det, for da kan jeg kjøpe nytt ;-))

Slik ser vår utstyrs liste ut. Mangler nokk en del småting da, som tekstier, klær, vogntepper, interiør og andre møbler til babyrommet.

Skal kjøpe:

RisaRosa vognpose 2999,-
Stokke Trailz Understell 5400,-
Stokke Trailz Bagg 2499,-
Stokke Vippestol 1399,-
Stokke Stol til vippestol 1549,-
Kil seng 5599,-
Kil Madrass 1199,-
Babycall Ibaby 1500,-
Avent flaskesterolisator 649,-
Avent flasker x 8. 769,-
Beside Seng 1999,-
Babyneset orginal 1199,-
Babygym 999,-
Uro 699,-

Har kjøpt:

BeSafe Izi Go 2699,- Tilbud
Smallstuff Stelleveske 1699,-
Bilstolpose E.N Fant 1199,-
Simo Duo 5999,- Tilbud
Stokke Dunpose 1499,-

Ja det ser jeg blir dyrt, men du skriver noe der mtp på å fordele utgiftene utover i tid. xsmile5 Hva slags vogn endte du opp med? xsmile9
Jeg må ha en stødig en pga at i bor ved skauen.

... og der kom svaret mtp vognen :)

Jeg hat tatt vare på det meste fra sist gang, selv om det er 10 år siden, men ikke badekar og stellebord.

Har sett litt på større og dyre ting, for jeg trenger litt nok tid til å bestemme meg for hva jeg vil ha. Og så vil jeg helst fordele utgiftene, og prøve å kjøpe ting på tilbud, så da er det greit å begynne i god tid synes jeg. Vi har ingenting fra før, så er jo ganske mye som må kjøpes inn også. Dessuten elsker jeg å planlegge, klarer aldri å kjøpe store ting uten å ha unsersøkt alle alternativer først.

Vi må også prøve å fordele tingene en del :) skattepengene går til vogn for min del uten om det så er det mye jeg har begynt å se på! Men handler ingenting før etter uke 12! :)

Vogn skal jeg få av foreldrene mine, ellers så håper vi på å arve litt av søsteren til samboeren min! Kjøpe litt brukt! Og så har jeg en stor drøm om å kjøpe en baby seng på et antikk sted! Sånn sikkelig gammel fin nydelig baby seng ;) men må jo ha ny madrass osv til den da!! :D ellers så skal jeg strikke mye - deilig med vinterbarn!! Så har jeg faktisk allerede kjøp litt små ting! Å så kjøpte jeg dyne, pute å sengetøy og litt håndklær osv når kid hadde 40% for noen uker siden!! :)

Vogn skal jeg få av foreldrene mine, ellers så håper vi på å arve litt av søsteren til samboeren min! Kjøpe litt brukt! Og så har jeg en stor drøm om å kjøpe en baby seng på et antikk sted! Sånn sikkelig gammel fin nydelig baby seng ;) men må jo ha ny madrass osv til den da!! :D ellers så skal jeg strikke mye - deilig med vinterbarn!! Så har jeg faktisk allerede kjøp litt små ting! Å så kjøpte jeg dyne, pute å sengetøy og litt håndklær osv når kid hadde 40% for noen uker siden!! :)

Jeg sikler på emma junga, så håper mamma og pappa vil hjelpe meg med det!
Åååh høres så herlig ut med gammel fin seng! Må prøve å finne noe sånt jeg også!
Jeg tør ikke kjøpe noe enda jeg! :O

Jeg sikler på emma junga, så håper mamma og pappa vil hjelpe meg med det!
Åååh høres så herlig ut med gammel fin seng! Må prøve å finne noe sånt jeg også!
Jeg tør ikke kjøpe noe enda jeg! :O

Jeg har sikkelig lyst på boogaloo vogn jeg! Synes de virker geniale iallfall på grusveien her rundt! Svigersøsteren min har en slik så jeg har fått testet den her, på både snø og grus og det virker super til å med på skog veiene :D

Ja slike senger er en drøm synes jeg! Passer så fint inn her hjemme også tenker jeg! Men vi får nå se de er sikkert dyrere enn splitter nye!! Greit å få litt hjelp av foreldre ;)

Åååå den med skriften var nydelig... Den siden du hadde tatt bilde av, var det der man kunne kjøpe skriften??? Såg det stod 99kr der... Det kan jo ikke være for redet regner jeg med....

Er fra lilleverden.no troor jeg er nok bare skriften til 99, redene ligger på rundt 1000 lappen!

Jeg har sikkelig lyst på boogaloo vogn jeg! Synes de virker geniale iallfall på grusveien her rundt! Svigersøsteren min har en slik så jeg har fått testet den her, på både snø og grus og det virker super til å med på skog veiene :D

Ja slike senger er en drøm synes jeg! Passer så fint inn her hjemme også tenker jeg! Men vi får nå se de er sikkert dyrere enn splitter nye!! Greit å få litt hjelp av foreldre ;)

Den har jeg ikke sett på! Må inn å se litt etterpå! :)

Ja, vi skal på leting etter hus midt oppi alt annet så er greit med litt ekstra hjelp!

Back
Topp