Har du begynt å kjøpe inn utstyr til babyen?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Kun kjøpt litt klær, gleder meg til å handle masse <3
 
Har ikke kjøpt noe enda, vi venter til etter oul:)
 
Vi venter til etter OU. Det er kjekt å vite kjønnet og vi har GOD tid fremover. Har kjøpt en bamse og et symbolsk plagg for å få opp stemninga!
 
Vi kjøpte vogn brukt i uke 12, da dukket ønskevogna opp:) Vi må spre utgiftene utover, går det galt får vi selge det igjen. I de 5 årene jeg har ventet på å bli gravid har jeg strikket og sydd mye til babyen. Så det meste av nødvendighet av klær er klart... Hehe... Elsker å lage ting selv:) Etter at jeg ble gravid har jeg sydd babynest:)
 
Vi har ikke kjøpt noe enda, men jeg har strikket litt søte babyklær ;) Svigermor har handla litt, som de skal ha hjemme i "bæstemor-huset" :) vi har sett mye rundt om på ting vi ønsker oss da, så i hodet mitt er vi ferdige med alt ;)
 
Klarte ikke la være da jeg var å shoppa til meg selv idag :D Første plagget, str 50! :D såå rart å handle smått igjen :D
 

Vedlegg

  • 1434191025269.jpg
    1434191025269.jpg
    50,2 KB · Visninger: 40
Skal forsøke å vente med klær til etter ordinær ul.. Sist kjøpte jeg noen nøytrale klær, men de ble aldri brukt
 
Kjøpte noen kjønnsnøytrale plagg i str 50 i går. Var så rart. Nesten så det var surrealistisk :p Men noen større innkjøp venter vi med til etter OUL den 25.juni, da skal vi rett på IKEA blant annet :p hihi
 
Har ikke kjøpt noe enda. Har egentlig det meste fra før fra 1 åringen. Men kan være vi må kjøpe noen jenteklær hvis det blir jente da. Det meste vi skal kjøpe av møbler, vogn og ting skal vi kjøpe i Brussel, så det får bli i desember i så fall.
 
Skal kjøpe vogn neste lørdag, så har jeg bestilt stellebord og diverse småting til det fra ikea :)
 
Last edited:
Vi har ikke kjøpt noe utstyr, kun en liten søt cardigan. Svigermor har kjøpt en del klær og begynt å strikke, min far har kjøpt en bamse og funnet frem en tripptrapstol :binkybaby
 
Jeg hadde visst endel etter datteren min jeg, på loftet til mamma! Hadde egentlig glemt det helt bort..
Har vippestol, sprinkelseng, vugge (bruker den i starten, syns sprinkelseng blir så stort), tripp trapp stol, uro, og masse jenteklær! Spørs om det blir jente denne gang da ;)

Nå har jeg i tillegg vogn, stellebord og litt nøytrale klær i hus også :)
 
Var på konferanse i utlandet forrige uke og gikk forbi noen barneklær butikker. Klarte ikke å la det vær kjøpt noen søte klær til en nyfødt :D Mye bedre utvalg med hensyn til farge enn i Norge. Det ble mye gult, grønt og rødt siden vet vi ikke helt sikkert om det er gutt eller jente :)
 
Stellebord med badebalje får jeg hos pappa :D bestilt i går. Vogn får jeg hos pappa! Sprinkelseng får vi i arv av svigermor. Skal kjøpe noe klær i dag!
 
Har bestilt 2 pakker med tøybleier på Finn. no. Skal hente den ene straks, er så spent! De skal kokes og "strippes", så skal de være klare. Vi har bestemt oss for å prøve lommebleier fra Bumgenius, og fant 15 brukte i one-size. Har også bestilt 4 alt-i-ett bleier, brukte. Vi kan heller kjøpe noe nytt når vi finner ut hva vi liker å bruke på småtten:)
 
Back
Topp