Har du begynt å kjøpe inn utstyr til babyen?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Nei, starte nok ikke før etter oul :) storesøster skal få velge ut det første plagget, å utstyr(mangler bare bilstol da)blir ikke kjøpt inn før oktober/november :p
 
Last edited:
Ikke kjøpt noe enda, men har fått "arvet" fullt stellebord sett, sånn grindseng, får vogn av mamma :) ellers er det vindushopping det går i
 
Nei ingenting. Utsetter det lengst mulig.kan ikke ha bag vogn i garagen før familie vet jeg er gravid;)
 
Vi har bestilt bilstolen på nett, da den var på 50%. Ellers har vi alt fra di to andre, så d e kun om vi får en gutt at vi må ha litt klær. Men d regner vi me ordner seg:) men æ har strekka masse:)
 
Har bilstol og vogn fra før, har kjøpt lekegrind brukt. Resten for vente til oul:)
 
Har ikke kjøpt noen ting. De fleste tinga etter lillesøster er gitt bort eller solgt også.
Kommer ikke til å kjøpe noe før ordinær ultralyd. Jeg har ikke hørt hjerteslagene engang enda, så det virker litt rart å gå til innkjøp av ting enda.. :/
 
Ikke kjøpt noe ennå, venter til legebesøk og uke 12 før vi begynner å kikke/kjøpe noe:)
 
Venter til etter vi har fått hørt hjerteslagene, jordmortime denne uken!! :)
 
Vi kjøpte litt klær da vi var i statene. Ellers venter vi til etter OUL.
 
Jeg har egentlig bare kjøpt en "stelleveske-organiserer" siden den var på salg. Skal bruke en av de gamle veskene mine, da jeg har så mange fine og alt for dyre vesker som ikke er i bruk. Så da er planen å bruke en av de til stelleveske :) Synes det er så og si ingen fine stellevesker der ute...
 
Nå har vi visst kjøpt bilsete alt allikevel :p
Ei vi kjenner solgte ett 2åt gammelt sete, med base å adapter til simovogn til 100kr (prøvd å solgt det for 1000 før, men vil bli kvitt det dermed den lave summen) så da slo vi til :) liker vi ikke sete er det ikke all verdens penger som er gått tapt(kan brukes som ekstra sete eventuelt) :)
 
Vogn og bilstol er det vi har kjøpt :) og noen få nøytrale plagg , etter ul blir det tur på ikea og mer handling , lettere å handle når man vet kjønn :)
 
Har ikke kjøpt noe!! :( men vi skal til Oslo 16-19.juli og da har kjæresten lovt at vi skal se på vogn, mammaklær og babyklær :D føler det er bedre utvalg der.. :) skal hvertfall innom babyshop!! :D
 
Ikke i det hele tatt :) Må vite hva det er først ;)
 
Har kun kjøpt 2 plagg og 1 bamse! Ellers får vi arve et nesten nytt bilsete. Tenker vi venter til etter OUL :)
 
Jeg har kikket på babytøy idag ♡ er så uvirkelig enda... gleder meg til å shoppe etter UL :D
 
Vi slo til og kjøpte drømmevogna brukt:)
 
Back
Topp