Ja, følte absolutt at de tok meg seriøst. Men måtte teste i 30 min til, selv om jeg allerede hadde gjort det Og da var det selvsagt full baluba nedi der. Fikk beskjed om å ringe tilbake etter 30 min uansett hvordan det gikk, og følte at jeg kunne slappe av etter at jeg hadde snakket med jordmor. Hun tok seg god tid til å snakke med meg, så følte meg godt ivaretatt
Men hadde det vært helt opp til meg, skulle jeg selvsagt hatt full kontroll med UL og det hele uansett Håper virkelig hun kommer en av de nærmeste dagene... Vi får gjøre et nytt forsøk på kjerringrådet som visstnok skal funke
Det er bra! Hehe, har vært på nippet til å ringe et par ganger selv, men da gir han alltid livstegn ja, det er noe med å bli ordentlig undersøkt som virker veldig betryggende. Men får håpe at vi begge slipper å gå frem til kontroll og ja, det skader i hvert fall ikke å prøve med litt sengekos. Leste et sted at mannen ideelt sett skal komme tre ganger for at det skal funke best mulig. Sikkert bare sprøyt, men jeg nevnte det for samboeren og da ble han litt blek om nebbet