Har det skjedd noe?

Ja, følte absolutt at de tok meg seriøst. Men måtte teste i 30 min til, selv om jeg allerede hadde gjort det:rolleyes: Og da var det selvsagt full baluba nedi der. Fikk beskjed om å ringe tilbake etter 30 min uansett hvordan det gikk, og følte at jeg kunne slappe av etter at jeg hadde snakket med jordmor. Hun tok seg god tid til å snakke med meg, så følte meg godt ivaretatt:)

Men hadde det vært helt opp til meg, skulle jeg selvsagt hatt full kontroll med UL og det hele uansett:hilarious: Håper virkelig hun kommer en av de nærmeste dagene... Vi får gjøre et nytt forsøk på kjerringrådet som visstnok skal funke:dance011

Det er bra! Hehe, har vært på nippet til å ringe et par ganger selv, men da gir han alltid livstegn :) ja, det er noe med å bli ordentlig undersøkt som virker veldig betryggende. Men får håpe at vi begge slipper å gå frem til kontroll :D og ja, det skader i hvert fall ikke å prøve med litt sengekos. Leste et sted at mannen ideelt sett skal komme tre ganger for at det skal funke best mulig. Sikkert bare sprøyt, men jeg nevnte det for samboeren og da ble han litt blek om nebbet :hilarious:
 
Så godt å høre! :) husker du når du hadde første kontroll og hvor ofte du hadde kontroll etter det? Jeg tror heller ikke at de venter med å igangsette hvis det er noe som tyder på at babyen ikke har det bra. Men det forutsetter jo at man faktisk får komme inn på kontroll :p
Tror jeg hadde første kontroll 7 dager over termin og fikk tilbud om igangsettelse den dagen. Det var fredag. Jeg ønsket å se an over helgen siden alle målinger var fine. Ble da igangsatt med ballong dag 11, som var tirsdagen etter når jeg tenker meg om:) Men fikk selvfølgelig beskjed om å ta kontakt ved den minste tvil om mindre/endret liv i magen.
 
Tror jeg hadde første kontroll 7 dager over termin og fikk tilbud om igangsettelse den dagen. Det var fredag. Jeg ønsket å se an over helgen siden alle målinger var fine. Ble da igangsatt med ballong dag 11, som var tirsdagen etter når jeg tenker meg om:) Men fikk selvfølgelig beskjed om å ta kontakt ved den minste tvil om mindre/endret liv i magen.

Jeg slipper å ta diskusjonen om igangsettelse på den planlagte kontrollen i dag; lillegutt i magen kom av seg selv natt til onsdag :happy093
 
Back
Topp