Har dere

Åå, så koslig dere :) av å lese her gleder jeg meg enda mer til å kjenne liv! Føler dere selv mer gravid når dere kjenner liv? Som førstegangs kan jeg ikke si at jeg føler meg særlig gravid akkurat nå. Er bare 13 uker, men håper bevegelser etter hvert setter i gang gravidfølelsen ;)

Åå, så koslig dere :) av å lese her gleder jeg meg enda mer til å kjenne liv! Føler dere selv mer gravid når dere kjenner liv? Som førstegangs kan jeg ikke si at jeg føler meg særlig gravid akkurat nå. Er bare 13 uker, men håper bevegelser etter hvert setter i gang gravidfølelsen ;)
Helt det samme her. 13+1 i dag og merker ikke annet enn at jeg er kvalm i forhold til å være gravid.. Gleder meg så til å føle liv :)

Helt det samme her. 13+1 i dag og merker ikke annet enn at jeg er kvalm i forhold til å være gravid.. Gleder meg så til å føle liv :)

Åå, ja da er vi ganske close i antall uker :) kjenner heldigvis ikke kvalme, men bekkenløsning (siden uke 3), så blir kjekt for oss begge å kjenne på godsidene med å gå gravid også ;)

16+2, tror ikke jeg kjenner noe som helst.

Så gøy å høre så mange som kjenner liv såpass tidlig!! Graviditeten blir mer virkelig når man faktisk kjenner bebisen og ikke bare de andre symptomene, hihi

er 15 kjenner ikke noe hver dag men kjenner det innemellom, har ikke helt gått opp for meg enda så synes det er litt små rart. selv om det er andre :P

Ganske sikker på at jeg kjenner babyen nå :-) har vært noe hver dag denne uka <3 uke 14

Kjenner ingenting enda. Er 14+0 i morgen (i følge jordmor). Har visst fremoverlent livmor, så jordmor mente at det nok ville gå ganske lang tid før jeg fikk kjenne noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

14+1 i dag og kjenner små "slør" over magen innimellom. Det er såååå stas :D

15+4 kjenner ikke noe enda,men regner det tar tid:) er første min

Jeg kjenner liv innimellom, Mest når jeg ligger på ryggen, er ikke til å ta feil av er snart 16 uker

Har kjent liv et par ganger allerede! veldig tidlig til å være førstegangs, men er 99% sikker på at det må ha vært det :) er 14+3 nå :)

Jeg er 15+5 og har ikke kjent noe enda :P er også førstegangs. . Så nå gleder jeg meg masse til å kjenne lille herligheten <3

Har kjent liv siden 14+4 (evnt 15+4) og kjenner det både sterkere og hyppigere nå 3 uker seinere :) Er førstegangs, så var litt usikker på om det faktisk var babyen i starten :)

ja her er det Texas. men har morkaken forran, så kjenner bare da baby beveger seg på sidene. men det er ikke sjelden :)

Back
Topp