Har dere

Sommer2016

Forelsket i forumet
Begynt å kjenne liv i magen og hvor mange uker er dere på vei?

Men nr 1 kjente jeg det fra uke 15 som er veldig tidlig som førstegangsgravid.

Nå er jeg i uke 14 og kjent små plopp, men er jo litt vel tidlig :)
( men vet jo hvordan vanlig luft i tarmene kjenns)

Og når utenpå magen? Uke 18 sist, mannen kjente det i uke 20 :)

Jeg er 16 uker i dag og kjenner liv dagelig nå :) i dag har jeg kjent mye og ofte, kvepper til på jobb osv. Ordentlige dult :) Det er en veldig aktiv baby dette! Jeg har morkaken foran på magen, men har kjent små dult siden uke 13. Trodde ikke det var mulig, men har fått det bekreftet på ul da jeg kjente dultene samtidig som vi så den samme sparke på samme sted. Legen kjente også babyen sparke for en uke siden. Vi har ikke kjent det utvendig enda, men kommer nok ganske snart :) forrige graviditet hadde jeg også morkaken foran. Da kjente jeg først spark i uke 18, 20 utenpå :)

Kjente det i uke 20 sist. I dag (15+3) Har jeg nesten ikke klart å sitte i perioder grunnet skikkelige strekksmerter. Da kjentes det ut som en liten en som kastet seg rundt, men er så tidlig at jeg tørr ikke si om det var bevegelse eller bare min egen kropp. Det sies dog at man kjenner alt så mye tidligere og tydligere 2 gangen.

16+2 og kjent begynte å kjenne spark/bevegelse for noen dager siden, har siden da kjent det hver dag :) er andregangs. Ikke vært på ul så vet ikke hvor morkaken ligger. Forrige gang lå morkaken på fremre vegg og da kjente jeg ikke spark før i uke 19-20, noen uker senere kunne vi kjenne det utpå magen. Det var en veeeldig rolig baby(i magen, men ikke på utsiden ;)

Er 16+6 i dag og har kjent liv i litt over en uke nå (siden 15+3) :) ikke så ofte til å begynne med, men de siste dagene har det vært ganske mye aktivitet, fortsatt veldig svakt da. Kjente bevegelse fra rundt uke 16-17 første svangerskap også :)

Er 16+1 og har kjent masse i magen i dag. Tør fortsatt ikke stole 100% på at det er baby jeg kjenner siden jeg egentlig ikke vet hva jeg kjenner etter :p Kjente det for første gang 14+3. Har livmor foran så kjenner alltid helt nede på venstre side eller helt øverst. Aldri midt foran.

Jeg er 16 uker i dag og kjenner liv dagelig nå :) i dag har jeg kjent mye og ofte, kvepper til på jobb osv. Ordentlige dult :) Det er en veldig aktiv baby dette! Jeg har morkaken foran på magen, men har kjent små dult siden uke 13. Trodde ikke det var mulig, men har fått det bekreftet på ul da jeg kjente dultene samtidig som vi så den samme sparke på samme sted. Legen kjente også babyen sparke for en uke siden. Vi har ikke kjent det utvendig enda, men kommer nok ganske snart :) forrige graviditet hadde jeg også morkaken foran. Da kjente jeg først spark i uke 18, 20 utenpå :)
Herregud så misunnelig jeg er på deg som kjenner det hver dag :) jeg føler for harde livet, men føler liksom ikke noe sånt. Er 16+3 i dag så vet jo at det er "rett rundt hjørnet" men Gud så utolmodig man kan bli! Haha

Herregud så misunnelig jeg er på deg som kjenner det hver dag :) jeg føler for harde livet, men føler liksom ikke noe sånt. Er 16+3 i dag så vet jo at det er "rett rundt hjørnet" men Gud så utolmodig man kan bli! Haha

Er veldig koselig ja <3 Sist kjente jeg liv mye senere og ikke så mye. En mye aktivere baby denne gangen! :) Snart kjenner nok du det dagelig også, bare å glede seg <3

Har kjent liv i noen dager nå. Er 16 uker :)

Kjenner det på kvelden spes da jeg ligger halvveis på siden Er 14+5. Er ikke voldsomt men kjenner det er noe der.

Kjenner at det er romstering inni dær ja, har også kjent små spark er andregangs og straks 16 fulgåtte uker

Jeg kjente en følelse av flagrende vinger på høyre side nå nettopp... Kan det være noe? :)
Er 13+0 og førstegangsfødende.

Denne gang kjente jeg det i uke 14. Nå er jeg i uke 17 og kjenner det daglig.

Forrige gang kjente jeg ingenting før uke 20.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

15+0 i dag, har ikke kjent noe enda. Prøver å ligge stille om kvelden og kjenne godt etter, men neida. Like skuffa hver kveld. :P Men på ultralyd har det vært full fest, så jeg vet at det er en livlig liten trollunge inni der. :)

Er andregangs i uke 13+4. Synes jeg har kjent noe av og til, men er ikke sikker på at det er baby enda :-)

Jeg tror jeg kjenner det:) samme sted hver gang, nede på magen på høyre side! Er 14+2 i dag.. Gleder meg til å kjenne det utvendig:D

Back
Topp