Har dere?

Ja nå er den bestilt, hadde sikkert glemt det hvis jeg ikke hadde sett denne siden i dag.[;)]

hmmm....... liker ikke at jeg må godkjenne dette : "Jeg vil gjerne ha Apotekes Babypakke gratis. Jeg ønsker også å motta informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Alliance Apotek, Ditt Apotek, Vitusapotek, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Wegener. Informasjonen, tilbudene og prøvene kan bli sendt med post, email eller sms, og jeg kan også bli kontaktet via telefon. Jeg samtykker at mitt navn og adresse, samt mine øvrige personopplysninger registreres i deres databaser for dette bruk. "

De har ikke vert plagsomme mot meg, iallefall - er over et år siden jeg fikk den første babypakken, og har ikke fått annet enn nyttige ting i posten, og e-post har jeg sett lite/ingenting til[8|] 
telefon? tja.. kansje den om barneforsikring, men det var jo bare å svare nei til[;)]

test

jippi, jeg klarte å fikse tickeren min helt selv!! *stolt* nå viser den riktig uke å sånn[:D][:D] får bare håpe det gidder å¨oppdatere seg selv nå da???????? kan jo ikke holde på å måtte redigere den selv hver dag vel?

sorry, litt utenom temaet her da men..[8|]..ble så gira når jeg fikk det til...[:D]

Jeg har vært å bestilt for lenge siden, men har glemt å hente den.. men det haster vel ikke...

ORIGINAL: Lechri

Jeg har vært å bestilt for lenge siden, men har glemt å hente den.. men det haster vel ikke...

Neida, haster vel ikke - men husk å hente den før det er gått 3mnd siden termin[;)]

Back
Topp