Har dere?

grynt

Glad i forumet
har dere bestillt dere den gratis pakken på apoteket??
visst ikje så kan dere gå inn på denne linken her å bestille dere..
lykke til[:D]

Har fått den - både til JRjr og til Lilleknøtt[;)][:D]

var d mye nyttig oppi?

jeg syns den var super[;)] det har bra verdi i alle fall[:D]

Jeg bestillte den, men fikk beskjed om at jeg måtte hente den selv på apoteket.. stemmer det? eller har dere fått den i posten?

Må hente den på apoteket!!! Har ikke henta min enda, men skal gjøre det snart!!!

ja skrev ut sånn lapp på nettet så leverte jeg den på apotek1[:D] fikk da en søt koffert som nå står klar[;)]

Det var en fin pakke å få. Godt med alt som er gratis..[:)]

Genialt! Har ikke printer som virker jeg [8|]

hmm noen mulighet til å få skreve det ut en annen plass da? hvis ikke kan jeg fylle ut for deg å så skrive ut å sende den til deg[:)]

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

Kan også gå inn på apoteket og be om å få et skjema.. (fylle ut med kulepenn mens du er der[;)])

ORIGINAL: jealie24

Jeg bestillte den, men fikk beskjed om at jeg måtte hente den selv på apoteket.. stemmer det? eller har dere fått den i posten?

Må hente den selv, ja[:)]

ORIGINAL: anetta23

har dere bestillt dere den gratis pakken på apoteket??
visst ikje så kan dere gå inn på denne linken her å bestille dere..
lykke til[:D]

Been there, done that[;)]

ORIGINAL: maibabyivente

Men når vi er på apoteket og leverer den kvitteringa, får vi pakken med en gang da??

Jepp[:)]

[:)] Good good [:)] Kan vel like godt gjøre det da [;)]
ORIGINAL: ~Fiorelina~

Kan også gå inn på apoteket og be om å få et skjema.. (fylle ut med kulepenn mens du er der[;)])

[:)] Good good [:)] Kan vel like godt gjøre det da [;)]
ORIGINAL: ~Fiorelina~

Det kunne man ikke der jeg var.
Da måtte man på nettet først...

eg har ikkje printer, så eg skreiv bare ned d nummeret så kom te slutt.. dei må jo på ein eller annen måte ha navne ditt eller d nummeret du fekk oppgitt når du bestillte d på nette?får prøve meg i mårå

Var akkuratt å henta min! [:)] Syns det var mye bra oppi der!! Smokk, bok, bleier, krem osv..  Kjekt med alt som er gratis ja!! [8D] [:)]

Den kremen til babystumpen er super - så vi har kjøpt en STOR tube på apoteket som vi skal ha når prøvepakken går tom.. [:D][:D][:D]

Back
Topp