Har dere voksne julekalender?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Kjøpte flaxkalender idag [emoji4] Mest til mannen egentlig. Vet han liker det:)
 
Nei, jeg har ikke behov for det.
 
Ordnet med pakkekalender til mannen. Selv har jeg kalender fra Rituals. Kjempefornøyd med den![emoji106]
 
Ja, vi begge har kalender[emoji4] Mannen har fått flaxlodd, ett for hver dag og en julekalenderflaks i tillegg hver søndag. Jeg har fått kalender fra boots apotek[emoji2]
 
Jeg har kjøpt Flax-kalender til mannen og Decleor-kalender til meg selv [emoji4]
 
Mannen får pakkekalender av meg. Ganske lavterskel og kjedelig da, men likevel. Han får i alle fall. Med tilhørende dårlig samvittighet for at han ikke har ordnet til meg i år. Jeg gjør det jo dels fordi han overrasket meg med kalender i fjor nemlig ;-)

Skal tipse ham sterkt om at det selges ferdige kalendere jeg. Han skal da nemlig på shopping alene i dag.
 
Han har en pakkekalender som han fikk av meg å jeg kan delux kalenderen fra the body shop :) Vi deler også på en ØL-kalender.
 
Jeg har fortsatt ikke. Og mannen har. Sånn er det i år. Det et greit. Hans er helt lavterskel. I dag fikk han et par svarte sokker og det får han tre ganger til før jul.
 
Har kjøpt fra idrettslaget, det gjør vi hvert år. Mange fine premier fra lokale sponsorer, men vi har så langt ikke vunnet noen [emoji6] Ellers ingen kalender på oss i år. Vi har laget pakkekalender til hverandre hver sin gang og ellers hatt Flaxkalender og lignende, men i år ble det bare til jenta. Hennes første år med kalender.
 
Ja, vi deler på en sjokolade/marsipan kalender som vi kjøpte i Tyskland :)
 
Vi har hver vår flaxkalender:)
 
Back
Topp