Har dere voksne julekalender?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Har ikke fått noe :( men vil kjøpe meg til uka:)
 
En en sjokoladekalender fra Finland som jeg fikk av sjefen min :) og en flaxloddkalender jeg fikk av ungene :)
 
Flaxkalender[emoji1305]
 
Flaxkalender til mannen og drikkekalender til meg selv (alkoholfri selvsagt).

Ble litt lei av å gi ølkalender og ikke få kalender i retur selv (for 6.år på rad) så da kjøpte jeg kalender til meg selv istedenfor i år jeg :smug:
 
Jeg har laget pakkekalender til samboeren, mens han har kjøpt fra the body shop til meg. Supert syns jeg, for da vet jeg at det er ting som blir brukt jeg får fra han. I tillegg har mamma laget meg pakkekalender for siste gang sier hun, slik hun har sagt i 6/7 år nå [emoji28]
Neste år spørs det om det blir noe pakkekalender for oss voksne, for da har vi jo en liten en på nesten et år jeg helst vil lage til [emoji7]
 
Mamma kom faktisk innom med en flaxkalender her om dagen. Mange år siden sist :p Det hender svigermor kjøper sånn helt enkel sjokoladekalender til oss da.
 
Jeg og mannen har fått en herlig liten kalender av Mamma, Pappa og mine søsken. Vi bor i Afrika i øyeblikket, og de har skrevet små oppmuntringskort som vi åpner hver dag. Det er så koselig, og bidrar til julestemning i varmen :cool01
 
Får hver sin flax kalender av svigers hvert år. Vi pleier å ha pakkekalender med tolv pakker hver, slik at vi åpner annen hver dag. I år er julen satt litt på hold så ingen pakkekalender, men samboer overrasket meg med en Star Wars lego kalender 1 desember (jeg er veldig nerd på Star Wars og elsker lego). Syns det var koselig her jeg ligger høygravid og dårlig på sofaen [emoji4]
 
Er ikke hvert år jeg husker på det, men som regel pleier jeg ha en sjokoladekalender, av typen 10 kr på europris :) Er det jeg er vokst opp med, og jeg synes faktisk den sjokoladen er god, jeg (i de små mengdene, vel og merke).
 
Jeg har laget pakkekalender til han. Så da kom han truslene med en flaxloddkalender et par dager senere
 
Vi har hatt alle år frem til nå. I år har vi hver vår flax kalender og sjokolade kalender[emoji4]
 
Back
Topp