Har dere vasket baby klær?

MarcusMamma

Forumet er livet
Vi beg i dag, satt på første lyse maskin og hengt opp med str 56 i lyse babyklær <3 herlig. Sambo skulle henge opp men skjønte ikke hvordan for alt var så smått haha <3
I morgen vaskes resten utenom sengetøy, det fåt vente ett pr uker tenker jeg

Jeg holder på nå for fullt! Vasket mye i går og skal til å ta en vask nå snart :)

Vi har vasket masse, men kun i 50! :) var på shopping på lørdag og handlet inn i 56.. vasker vel disse straks :)

Har vasket alt fra 56-68 :p har vært min form for avslapping i en hektisk eksamensperiode. Sengetøy er også vasket og klart til bruk

Nei, ikke enda. Men har begynt å finne frem litt for å få en oversikt over hva vi har... 6 uker igjen enda :)

Har vasket det som skal med til sykehuset, og iløpet av påsken skal jeg sortere og vaske det som vi har etter storesøster. Må bare finne det frem først.

Alt har vært vasket en stund :) Ble litt ivrig etter å legge alt i kommoden så snart den var montert. Synes det så sørgelig ut å ha 3-4 poser med klær stående på rommet. Mye bedre nå som alt er vasket og sortert så kan jeg se hva jeg mangler :)

Jeg har vasket det jeg har foreløpig og pakket det ned i kasser før vi får opp kommoden :) Klarte ikke vente lenger! Så stas å vaske bittesmå klær, kluter og alt annet :D

Jeg har ikke vasket så mye som en liten sokk enda. Vet ikke hvor mye vits det er når vi skal flytte 1.mai...

Åja! Å hengt opp og brettet ned fra klær, handklær, sengetøy og tisselaken :)

Har ikke begynt enda nei, begynner uka etter påska med å skru opp seng, hente vugge osv, også vaske alt. Tenker det er greit å ha senga klar slik at jeg kan vaske og stryke sengehimmelen og henge den rett opp ;-)

Jeg har ikke vasket så mye som en liten sokk enda. Vet ikke hvor mye vits det er når vi skal flytte 1.mai...
Hvis du vasker det og pakker det godt inn i poser og i kofferter så burde det jo holde seg rent til da, så har du liksom en ting mindre å gjøre når dere flytter inn :)

Her er alt vasket utenom det som kommer i gave med jevne mellomrom. Skal ta en maskin i dag med bamser og suttekluter. Ellers ble alt tatt da kommoden kom i hus :) har jo vært hjemme en stund så godt å ha noe å kose seg med :)

blææh...vaskemaskinen vår røk i går. Rett før påskeferie. Har hatt den i åtte år, så den måtte jo self ryke akkurat no når det passer best :p

Ser ikke grunn til å vaske når alt er ny innkjøp. Man vasker jo ikke klea når man kjøper det. Sånn er jeg da.

Hvis du vasker det og pakker det godt inn i poser og i kofferter så burde det jo holde seg rent til da, så har du liksom en ting mindre å gjøre når dere flytter inn :)
Det var et godt tips. Tusen takk! :)

Ser ikke grunn til å vaske når alt er ny innkjøp. Man vasker jo ikke klea når man kjøper det. Sånn er jeg da.
Jeg vasker det fordi babyhuden er så sensitiv i forhold til voksen hud, og for å få vekk evt stoffer fra produksjon/bakterier fra butikk. Og så er det så koselig å henge opp hehe :) Vasker bare på 40 :)

Tja, det er vel ganske mange som vasker nykjøpte klær før de blir brukt... Det er jo sånn lukt fra de, pluss fint å få ut ekstra kjemikalier og slikt... Spesielt med babytøy bør man jo være litt ekstra påpasselig med å vaske klærne før de brukes på grunn av kjemikalier el.l. Men i tillegg er det jo fint at tøyet og da også babyen lukter nyvasket i stedet for butikk/kjemikalier... Det er til og med de som sverger til å vaske alt tøy/utstyr baby skal ha hele tre ganger før det blir brukt. Litt drøyt for min del, men det er hver sin smak og hvert sitt valg... Jeg vasker tøyet en gang før bruk i allefall! :)

Har ikke begynt, usikker på når jeg skal gjøre det. Vi flytter om to uker, så kunne godt tenkt meg å vente til etter det.. Men er 36 uker i morra, så burde kanskje gjøre det snart.

Back
Topp