Satserpånr2laspirengro
Betatt av forumet
Har time kl 18.30 i kveld. Er veldig spent. Kanskje innta noe søtt rett før timen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 154892Jenta 27+3 <3
Tusen takk :-D Det var helt fantastisk! Kunne ikke ha vært foruten. Gled degÅååh så vakker!! Må ha vært en utrolig opplevelse! kjenner at jeg gleder meg ekstra til tirsdagen nå
Vis vedlegget 154892Jenta 27+3 <3
Dere som drar på 3d ul og har barn fra før, tar dere med barna??
Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å gå på sånn 3 d ultralyd, men så tenkte jeg kanskje det ville vært fint for barna, de er tre og seks år gamle.Ja det er pga at barna skal være med og få litt forhold til den lille at vi gjør det
Hadde med min 2 åring og 5 åring! Eldste skjønte litt og syns det var spennende (han husker når lillesøster kom til verden også så litt enklere), men yngste skjønte ikke helt greia! Men var en fin opplevelse å ha de medDere som drar på 3d ul og har barn fra før, tar dere med barna??
Fikk du ny time, eller måtte du likevel betale for det?Gutten vår nektet å vise seg frem. Han lå med ansiktet rett inn mot morkaka, og rikket seg ikke en millimeter i løpet av timen. Så det ble ingen bilder på oss! Litt kjedelig. Men fikk sett at han fremdeles så frisk og rask ut da, og kontrollert veksten, så det var jo topp
Hadde med min 2 åring og 5 åring! Eldste skjønte litt og syns det var spennende (han husker når lillesøster kom til verden også så litt enklere), men yngste skjønte ikke helt greia! Men var en fin opplevelse å ha de med
Vi måtte betale.. Så det var kjedelig!:-( Men jordmor kan jo ikke styre hvordan babyen ligger i magen dessverre. Hun gjorde så godt hun kunne og forsøkte flittig i over en time, så forstår at de tar betalt for jobben.Fikk du ny time, eller måtte du likevel betale for det?