Har dere vært på 3d ul enda?

Vi vurderer å ta 3d men har ikke bestemt oss. Eg hadde det med førstemann ☺ en fin opplevelse ☺

Var på 3D igår :) va trangt om plassen inni magen så va vanskelig og få ordentlig bilde + at han lå med foten forran annsiktet og sov , hehe. Måtte dra og kjøpe cola og komme tilbake, i håp om at han flytta foten så vi fikk noen litt bedre bilder enn de første.Her er et greit bilde

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1452260725.577387.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1452260725.577387.jpg
    110,5 KB · Visninger: 48
Jeg var i dag. Armer, ben og navlestreng midt i ansiktet. Ikke noe særlig bra bilder men koselig opplevelse:) gleder meg enda mer til å treffe lillegutt. <3

Dere som drar på 3d ul og har barn fra før, tar dere med barna??

Ja:-) det er pga at barna skal være med og få litt forhold til den lille at vi gjør det:-)
Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å gå på sånn 3 d ultralyd, men så tenkte jeg kanskje det ville vært fint for barna, de er tre og seks år gamle.

Dere som drar på 3d ul og har barn fra før, tar dere med barna??
Hadde med min 2 åring og 5 åring! Eldste skjønte litt og syns det var spennende (han husker når lillesøster kom til verden også så litt enklere), men yngste skjønte ikke helt greia! ;) Men var en fin opplevelse å ha de med:)

Gutten vår nektet å vise seg frem. Han lå med ansiktet rett inn mot morkaka, og rikket seg ikke en millimeter i løpet av timen. Så det ble ingen bilder på oss! Litt kjedelig. Men fikk sett at han fremdeles så frisk og rask ut da, og kontrollert veksten, så det var jo topp :-)

Gutten vår nektet å vise seg frem. Han lå med ansiktet rett inn mot morkaka, og rikket seg ikke en millimeter i løpet av timen. Så det ble ingen bilder på oss! Litt kjedelig. Men fikk sett at han fremdeles så frisk og rask ut da, og kontrollert veksten, så det var jo topp :)
Fikk du ny time, eller måtte du likevel betale for det?

Så mange skjønninger! :) nå begynner det å bli mye mer virkelig!

Hadde med min 2 åring og 5 åring! Eldste skjønte litt og syns det var spennende (han husker når lillesøster kom til verden også så litt enklere), men yngste skjønte ikke helt greia! ;) Men var en fin opplevelse å ha de med:)

Nå er mine 7 og 9 da, så regner med de synes det er greit:-) høres iallefall slik ut ennå, da de gleder seg enormt mye:-)

Fikk du ny time, eller måtte du likevel betale for det?
Vi måtte betale.. Så det var kjedelig!:-( Men jordmor kan jo ikke styre hvordan babyen ligger i magen dessverre. Hun gjorde så godt hun kunne og forsøkte flittig i over en time, så forstår at de tar betalt for jobben.

Back
Topp