Har dere vært på 3d ul enda?

Skal på 3D ultralyd på torsdag 7.jan. Er da 27+6 :) fikk 3D bilde på min første ultralyd (rundt uke 18,på den vanlige ultralyden) , noen andre som har fått det?

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1451882377.410985.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1451882377.410985.jpg
    56,2 KB · Visninger: 51
Skal på 3D ultralyd på torsdag 7.jan. Er da 27+6 :) fikk 3D bilde på min første ultralyd (rundt uke 18,på den vanlige ultralyden) , noen andre som har fått det?
Ah! Så fin! Jeg fikk 3D bilder når jeg var på tidlig ultralyd, men da var det enda lite å se

Jeg ble så utålmodig og endret timen min til 3D-ultralyd fra uke 28+0 til 27+2, men nå ble jeg plutselig veldig usikker igjen. Hva tenker dere? De anbefaler jo mellom uke 26 og 28, men er det noen uke som er bedre enn noen annen :p ? Burde jeg bytte tilbake igjen?

Jeg ble så utålmodig og endret timen min til 3D-ultralyd fra uke 28+0 til 27+2, men nå ble jeg plutselig veldig usikker igjen. Hva tenker dere? De anbefaler jo mellom uke 26 og 28, men er det noen uke som er bedre enn noen annen :p ? Burde jeg bytte tilbake igjen?
Jeg var tidlig i uke 26 og da sa gyn at det var en fordel å ikke være senere fordi babyen da har bedre plass til å bevege seg:-) og han var absolutt ikke for tynn, fine bollekinn! I tillegg mente gyn at jeg var kommet 4 dager lengre enn iflg UL..

Jeg var tidlig i uke 26 og da sa gyn at det var en fordel å ikke være senere fordi babyen da har bedre plass til å bevege seg:-) og han var absolutt ikke for tynn, fine bollekinn! I tillegg mente gyn at jeg var kommet 4 dager lengre enn iflg UL..

Babyen vokser mer i sitt eget tempo etter uke 20, så det er ikke sikkert at det gyn sier er riktig :) Jeg ville forholdt meg til OUL termin.

Jeg var tidlig i uke 26 og da sa gyn at det var en fordel å ikke være senere fordi babyen da har bedre plass til å bevege seg:) og han var absolutt ikke for tynn, fine bollekinn! I tillegg mente gyn at jeg var kommet 4 dager lengre enn iflg UL..
Da prøver jeg meg på 27+2 :)

Nå fikk jeg også lyst på 3D ultralyd, men jeg er jo 28 u om 2 dager... Spørs om jeg får time raskt.. Får Google litt :-)

Gleder meg uansett til å se bildene deres, hvor detaljert de vil være :-)

Veldig usikker på om vi skal. Samboer føler ikke behov for det, og synes bildene er litt rare. Jeg har litt lyst, men klarer ikke å bestemme meg:P

Vi ha lyst på en ul til, men om det blir vanlig eller 3d er ikke helt sikkert ennå. Ser ikke helt vitsen i 3d...

I forrige svangerskap tok dei 3d på oul (fekk ikkje tatt bilde fordi ho var for urolig), berre fordi dei hadde god tid og skulle teste nytt utstyr. Veldig koselig å sjå.

Føler ikkje noko behov for 3d denne gongen.

Skal ikke det vi.

Back
Topp